Kontakt

hulyeemberek@citromail.hu

Tvityó

Kimiccól

Ki van itt?

Címkék

18 (2) adat (4) alku (2) amerika (2) angolország (2) autó (3) baki (11) betegség (1) bevásárlóközpont (3) blog (14) boksz (3) bűn (5) bürokrácia (2) celeb (12) első (1) erdei (3) fidesz (7) film (5) flash (1) foci (3) fontos (13) freddyd (1) frizbi (1) hagyomány (6) hellókarácsony (1) hétköznap (21) hollywood (1) hülyék (82) hungarikum (32) index (3) internet (19) iskola (4) jobbik (5) kampány (3) kamu (6) kis játékelmélet (5) kocka (13) konzum (9) korrupció (2) közlöködés (3) közvetítés (3) kritika (10) lmp (2) lopás (5) magánfilozófia (10) másság (9) maunika (2) mszp (4) munka (4) művészet (2) norbi (2) ov (3) párkapcsolat (3) parlament (3) pénz (5) picsa (2) politika (17) primitív (4) probléma (6) rádió (2) rasszizmus (6) reklám (1) re akció (4) sport (19) sportgéza (8) szaknemértő (4) szar (1) szavazás (4) színház (1) társadalom (3) társkereső (1) téldömping (2) telefon (1) tévé (30) u16 (1) undorító (6) vallás (1) vendégszerző (11) vers (1) voks10 (2) who (1) wikipedia (1)

Az emberek hülyék – Belső hatásvadászat, akasszuk ki az olvasót

2010.01.03. 16:26 :: hererál

Boldog új évet mindenkinek, visszatértem, mint Schwarzenegger, hogy tovább osszam az észt az emberi ballépésekről.

Tegnap este szórakozottan böngészgettem ezt a zseniális hírportált, amit Indexnek hívnak – talán ismeritek. Sikeresen ráakadtam erre a posztra, melyet a kommentek közt persze intenzíven szét is szedtek, mivel száz százalékig hamis volt, amit a cím állított. Nyilvánvalóan újra a zombikattintós lúzerek esetével állunk szemben. Én is beleestem a csapdába, lévén Cameron nagy tisztelője (bár a szóban forgó filmet még nem láttam). Szomorúan voltam kénytelen tapasztalni, mennyire, de mennyire szívatják az olvasókat a portálon belül is. Elvégre már ott vagyunk az Indexen. Megvagyunk, megfogtak minket. Innentől kezdve ugye a cél az, hogy ott is maradjunk. Erre a legjobb eszköz egy figyelemfelkeltő cikk, nemdebár?
A homokszem azonban hirtelen megjelenik a gépezetben, ugyanis a cikk, amire kattintottam, egy álhír, ami igencsak felidegesít. Az egy dolog, hogy az általam korábban olvasott cikkhez semmi, de semmi köze nincs (egyébként nekem nagyon gyanús a „Legolvasottabb az Indexen”-rész, mert érdekes módon borzasztóan gyorsan változva más és más cikkek válnak a legolvasottabbakká, legalábbis én így tapasztaltam) ennek a színvonaltalan szösszenetnek, de azonnal arra is késztetett, hogy becsukjam a böngészőt és gyorsan levezessem a felgyülemlett feszültséget egy gyors sakkpartival.
Lehet, hogy az ilyen módszerek csak nálam nem érik el a céljukat. Biztos velem van a baj. Elvégre én még mindig hiszek abban, hogy a minőségi tartalom hatékonyabban marasztalja az embereket. Ennek kapcsán egy gyors gondolat: azt hiszem, ez a blog provokatív témaválasztása mellett élvezhető szösszeneteket prezentál, s ezért voltak olvasóim még a hibernáció fél-egy hónapjában is.
Igaz a mondás: az elégedett kliens három embernek mondja el elégedettségét, az elégedetlen meg tíznek felrakja a Homárra. Én az Index elégedetlen kliense voltam ma.
 
A Magánfilozófia… na, az egy másik történet, s most fogalmam sincs, mit fogok vele kezdeni. Egy biztos: visszatértem, s van miről mesélnem.

 

Szólj hozzá!

Címkék: blog internet hülyék kocka

A bejegyzés trackback címe:

https://hulyeemberek.blog.hu/api/trackback/id/tr581642125

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása