Kontakt

hulyeemberek@citromail.hu

Tvityó

Kimiccól

Ki van itt?

Címkék

18 (2) adat (4) alku (2) amerika (2) angolország (2) autó (3) baki (11) betegség (1) bevásárlóközpont (3) blog (14) boksz (3) bűn (5) bürokrácia (2) celeb (12) első (1) erdei (3) fidesz (7) film (5) flash (1) foci (3) fontos (13) freddyd (1) frizbi (1) hagyomány (6) hellókarácsony (1) hétköznap (21) hollywood (1) hülyék (82) hungarikum (32) index (3) internet (19) iskola (4) jobbik (5) kampány (3) kamu (6) kis játékelmélet (5) kocka (13) konzum (9) korrupció (2) közlöködés (3) közvetítés (3) kritika (10) lmp (2) lopás (5) magánfilozófia (10) másság (9) maunika (2) mszp (4) munka (4) művészet (2) norbi (2) ov (3) párkapcsolat (3) parlament (3) pénz (5) picsa (2) politika (17) primitív (4) probléma (6) rádió (2) rasszizmus (6) reklám (1) re akció (4) sport (19) sportgéza (8) szaknemértő (4) szar (1) szavazás (4) színház (1) társadalom (3) társkereső (1) téldömping (2) telefon (1) tévé (30) u16 (1) undorító (6) vallás (1) vendégszerző (11) vers (1) voks10 (2) who (1) wikipedia (1)

Az emberek hülyék - Belgiumig utaztunk Koeman pofonjáért

2009.11.16. 01:07 :: hererál

Egészségi állapotom miatt kissé megkésve, de szeretnék véleményt nyilvánítani a fantasztikus színvonalú, véres küzdelmet hozó, epikus (ez most helyes, Lady Angel?) kilencven percről a messzi Nyugaton.

Ez a meccs ugyanis nem volt már más, mint a mazochista nézők lehetősége, hogy házhoz menjenek a pofonért.
Egy igen hosszú évtizeden keresztül néztem a magyar válogatottnak nevezett bohócgárda vergődését. Mindig is szerettem a vesztes ügyek mellé állni, és behugyoztam az örömtől, amikor Görögország EB-t nyert. Szó mi szó: szeretem a kiscsapatokat, és inkább ez tartott a selejtezők bámulása mellett, mint a tény, hogy a nemzeti tizenegyről van szó.
A Mattyejusz-érát is végigszenvedtem, naivan örülve a 2004-es „berni döntő-visszavágónak”. Koeman érkezésekor érzelmi sztázisban voltam – az állandó edzőváltások és hozzáállási sár közepette a francot sem érdekelte ez a mocsok. A meccseket néha megnéztem, de csak ha nem volt alternatíva.
Na de jött Koeman. A dánok ellen döntetleneztünk itthon – ez még nem volt olyan nagy dolog. Na de nem sokkal utána jött a svédek elleni idegenbeli meccs, ahol elalélhattam az örömtől. Bár kikaptunk, végre azt mondhattam magamnak: azt a rohadt, végre egy támadó szellemű csapat!
…és ezt nem is mondhattam többé, egészen az U20-as válogatott elképesztő szerepléséig, ami életemben először rávett arra, hogy utánpótlás-meccset nézzek.
A nagyválogatott Málta ellen oda-vissza szenvedett (hiába lett hazai pályán 3-0, az utolsó két gól a meccs végén csorgott be, nagyon szenvedős 60-70 perccel mögötte), ahogyan Albániát sem játszották le a pályáról. Nem volt ezzel bajom: végtére is négy meccset nyertünk zsinórban!
És ekkor jött a svédek elleni cilinder. Tele fossal.
A magyar csapat halálosan érdektelenül, az idegenbeli játékhoz képest semmit sem mutatva szenvedett. És ez az, amit a drukkerek nagy része képtelen megbocsátani Koemannak: ha idegenben majdnem működött a nézőkényeztető, agresszív játék, itthon miért nem próbálkoztunk vele? Pláne, hogy nem is a továbbjutás volt a cél!
Na mindegy. Mindenesetre ez a mérkőzés mérföldkőnek bizonyult a magyarfoci-történelmemben: a portugál meccset a gólig néztem, majd káromkodva átadtam barátnőmnek a távirányítót, miszerint nézzen, amit akar, engem ez már nem érdekel. Mindegy, legalább ő jól járt.
A lisszaboni meccs már teljesen érdektelen volt számomra. Kétszer rányomtam a sportgézás szöveges közvetítésre, és olvasgattam az NST-bejegyzést, de ennyiben kimerült a kontribúcióm. Ugyanennyire letojtam a dán meccset, amit, mondjon bárki bármit, szerencsével nyertünk meg, s a mostani belgát is.
Jól tettem. Amennyire kivehettem a tudósításokból, a szokásos szar magyar gárdát láthattuk csúszkálni-úszkálni a pályán.
Koeman még barátságos meccsen sem kockáztat. Erre csak azt tudom mondani, hogy beszari.
Orbántól is fél – beszari. Szíve joga, de nem kötelező ezzel a válogatottal szenvedni, ha ennyire nem érdekli.
Engem sem érdekel már.

 

7 komment

Címkék: sport hülyék hungarikum

A bejegyzés trackback címe:

https://hulyeemberek.blog.hu/api/trackback/id/tr921527994

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.11.16. 04:40:42

Bár ne írhatnám, de sajnos sok mindenben igazad van. Bár Görögország csak azért érdemel dicséretet, mert a portugálokat győzték le, másrészt futballt szerető ember nem örülhetett a sikerüknek. :)

hererál · http://hulyeemberek.blog.hu/ 2009.11.16. 13:39:39

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Persze, a görög győzelem, mint most is látjuk, nem hozta a mitológiai Dávid örök felemelkedését. De ez nekem olyan volt, mintha Ausztrália VB-t nyert volna :D

BéKu 2009.11.16. 22:48:30

Teljes mértékig egyetértek. Ez az Orbános-téma, meg hogy a politika beleszól a foci meg szánalmas magyarázkodás. Orbánt politikusként mindenki úgy itéli meg ahogy akarja, de hogy amit mondott a válogatottal kapcsolatban, abban igaza volt, azt nehéz lenne elvitatni... Gyakorlatilag azt mondta, amit te most leírtál.

Más: miért nem mond le Koeman? Normális edző ezt tenné...Erre rinyál egy belga újságnak, hogy majd a patásördög le akarja őt cserélni...

MascotGod 2009.11.16. 23:17:47

Szted miért? A 200 milla miatt, azért.

Murugya 2009.11.17. 07:17:16

Szerintem nem kell csodálkoznotok, az MSZP-nek semmi más reménye nincs pár plusz % összeszedésére, hacsak nem minden erővel a FIDESZ-t és Orbánt mocskolja, támadja...
NEM vagyok FIDESZ-droid (mielőtt jön az "áldás"), viszont emléxem még az MSZP kampányfogásaira, csúsztatásokra, mondatok kiemelésére, mocsokdobálásra...
Én a kampányidőszakot 1 (egy) hónapra szűkíteném, és a rá fordítható összeget 10-20 millióban maximálnám induló párttokként, viszont, amelyik 1milliónál többet adományoz kórháznak, iskolának, az plusz időt kap a TV-ben....
Ja, és a magyar foci?....az mi?...maximum a fiatalok, az utánpótlás, akik figyelemre méltóak, csak 2-3 év múlva is érdemes legyen egy sört kinyitni a meccs elején, és langyossá érlelni az izgalom miatt...:)

heinrich · http://nst.blog.hu 2009.11.17. 23:20:29

Én is hülye vagyok, mert nem értem, hogy mit akartál mondani az NST-n :)

Koemant mindenesetre nem csíped, ez legalább lejött. Mondjuk az NST-s cikk nem róla szólt, hogy akkor faszagyerek, vagy nemfaszagyerek.

hererál · http://hulyeemberek.blog.hu/ 2009.11.18. 00:06:00

Olvastam a kollégát, nem erre, hanem a legutolsó bejegyzésre linkelt, és az arról szól, hogy a Sportgéza összekeveri a személyi ellentétet a szakmaival. És még a linket is elrontotta. Ejnye-bejnye :p
süti beállítások módosítása