Kontakt

hulyeemberek@citromail.hu

Tvityó

Kimiccól

Ki van itt?

Címkék

18 (2) adat (4) alku (2) amerika (2) angolország (2) autó (3) baki (11) betegség (1) bevásárlóközpont (3) blog (14) boksz (3) bűn (5) bürokrácia (2) celeb (12) első (1) erdei (3) fidesz (7) film (5) flash (1) foci (3) fontos (13) freddyd (1) frizbi (1) hagyomány (6) hellókarácsony (1) hétköznap (21) hollywood (1) hülyék (82) hungarikum (32) index (3) internet (19) iskola (4) jobbik (5) kampány (3) kamu (6) kis játékelmélet (5) kocka (13) konzum (9) korrupció (2) közlöködés (3) közvetítés (3) kritika (10) lmp (2) lopás (5) magánfilozófia (10) másság (9) maunika (2) mszp (4) munka (4) művészet (2) norbi (2) ov (3) párkapcsolat (3) parlament (3) pénz (5) picsa (2) politika (17) primitív (4) probléma (6) rádió (2) rasszizmus (6) reklám (1) re akció (4) sport (19) sportgéza (8) szaknemértő (4) szar (1) szavazás (4) színház (1) társadalom (3) társkereső (1) téldömping (2) telefon (1) tévé (30) u16 (1) undorító (6) vallás (1) vendégszerző (11) vers (1) voks10 (2) who (1) wikipedia (1)

Az emberek hülyék – Május 14, Nemzeti Mellénynap

2010.05.13. 20:44 :: hererál

Kibaszottul unom már ezt a mellényezést. Tudjátok, miért? Mert pontosan tudom, hogy nem lesz belőle semmi.

Vonának be kell mennie a kis mellénykével, különben echte politikai miniöngyilkosságot követ el, és eddig politikája alapján azt gondolom, be is fog menni. Na de mit fognak csinálni a többiek?
Lószart sem. Tudjátok, miért gondolom így?
Mert mindenki közleményezett meg felszólított meg tiltakozott meg javasolt. Normális körülmények közt mindenki legyintene és bohókás természetességgel kísérnék ki Vonát a teremből. Most nem kezdek el azon vitázni, törvénysértés-e vagy sem, és mit lehet belemagyarázni a mellényügybe, mindenesetre amíg a nyilvánvaló provokáció azt jelenti, hogy szembe megy a szabályokkal, a mellény minden körülmények közt kivezetést ér. Aztán utólag lehet majd vitázni és nyavalyogni. Na, akkor jöhetne el a közlemények ideje.
Nem most.
 
Mert a tény, hogy már most mindenki hőbörög, azt jelenti, hogy már idő előtt kenegetik a szart. Mondom, egy vállrándítással elintéznék és magasról tennének a dologra, ha tudnák, hogy Vonát úgyis kivezettetik. De nem, pontosan tudják, hogy pont az a két golyócska hiányzik a gatyákból, ami egyébként a politikusi élethez és egy ország vezetéséhez elengedhetetlen lenne. Szomorúan látom, hogy egyelőre csak Vona alsójában lehet találni két földimogyorójellegű objektumot, meglátjuk, mi marad belőle négy év múlva. Remélem, Orbán Viki, a nagy focista majd rám cáfol, de őszintén szólva nem bízom a dologban.
 
Megy a nagy pofázás. Már látom lelki szemeim előtt, ahogy Vona szigorú arccal belép az ülésterembe, rajta a sokszor vizionált mellény. Hosszas sugdolózás kezdődik a padsorokban, Lendvai idegesen gyűrögeti a zakót az ölében. Eltilitolizik gondolatban: felszólaljon-e, csináljon-e valamit a zakóval és Vonával, vagy se? A többiek fejében ugyanez játszódik le, majd arra jutnak: majd a Fidesz csinál valamit a dologgal, ha akar.
Vona leül. Most már tudja, hogy nyert ügye van, a pillecukor keményebb ezeknél. Csak a pofájuk nagy, majd az ülés után megint kiadnak három tonna közleményt és ezzel le is tudják a dolgot. Vona a saját embereinél ezzel egy nagy jópontot szerez, a többieknél meg a hitehagyott fasisztázók egy újabb aprócska lépést tesznek afelé, hogy otthon maradjanak az országgyűlési választásokon.
 
Az ülés lemegy, a zakót többé nem látja senki. Természetesen a mellényt sem.
Előbbit talán Lendvai unalmas óráiban felpróbálja.

 

79 komment

Címkék: politika hülyék fidesz parlament jobbik ov

A bejegyzés trackback címe:

https://hulyeemberek.blog.hu/api/trackback/id/tr562001099

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Paradoxon88 2010.05.13. 23:31:57

1) Nevetséges az egész ügy. Aki ezt "külsősként" látja, jót nevet rajtunk. Rajtunk, akiknek az a legnagyobb baja, ki milyen ruhában van...

2) Mentelmi jog. Hallottál már róla? Mert ha nem, segítek. Nem arra való, hogy átvehess nyugodtan 15 milliót egy Nokiás dobozban. Sem arra, hogy kizárd a párttársaid a pártból, és hamis CD-kel fenyegess másokat. Sem arra, hogy közpénzt lopj. Hanem pontosan arra, hogy mondva csinált vádakkal (pl másoknak nem tetsző ruha viselése - ezt még mindig abszurd leírni - ) ne lehessen a választópolgárok által megválasztott Országgyűlési képviselőket kivezettetni. Mert ha ezt meg lehetne tenni, akkor holnap hoz(hat)nának egy törvényt, hogy aki egy "MSZP" nevű szervezet tagja, az szabálysértést követ el, ezért jól lecsukjuk mindet.

3) A "betiltott társadalmi szervezet" egyenruhájának viselését büntető norma úgy alkotmányellenes ahogy van.

4) Egy farmer / szövetnadrág, fehér ing, fekete mellény viselése önmagában semmiképpen sem szabálysértés. (ezen 4. pont esetén elfogadom, hogy máshogy is lehet érvelni, de erősen kétlem azon érvek helyességét.)

5) Diktatúrákra jellemző a vélemények tartalom alapján történő korlátozása. (pl cenzúra, pl holokauszttagadás). A ruhaviselés korlátozása pedig egyenesen izlésdiktatúra is. Nonszensz.

hererál · http://hulyeemberek.blog.hu/ 2010.05.13. 23:46:14

@Paradoxon88: Remélem, nem volt félreérthető a poszt: nem szántam tisztemnek megállapítani a törvényességet/törvénytelenséget, csak azt mondom, hogy ha a többi párt az asztalra akar csapni, csapjon is... ez a sok pofázás az, ami miatt biztosra lehet venni, hogy szöveg az egész.
A végéhez meg csak annyit, hogy Vona nem menne gárdamellényben, ha a többi párt ezt leszarná ;)

Pszt! 2010.05.13. 23:47:33

Egy normális demokráciában Vona be se tehetné a lábát a parlamentbe, mindegy hogy van-e rajta mellény vagy nincs.

grésa 2010.05.13. 23:49:36

Van ma Magyarországon politikai párt, amelyiknek központi kérdés, hogy a parlamentbe fantáziátlan, anakronisztikus, giccses és ízléstelen maskarában vonuljon föl? Hogy polgárpukkasztó legyen? Ha igen, nem nagy jövőt jósolok nekik. Meg a szavazó bázisuknak sem!

SiKom 2010.05.13. 23:50:31

@Pszt!:
"Egy normális demokráciában Vona be se tehetné a lábát a parlamentbe, mindegy hogy van-e rajta mellény vagy nincs. "

Egy normális demokráciában, akire 14% szavazott, az beteheti a lábát a parlamentbe.

Mondjuk ha az MSZP nem csak lopott és osztogatott volna, hanem a közbiztonságra is ügyel, talán nem lenne bent a jobbik.

gitáros 2010.05.13. 23:51:41

@Paradoxon88:
Gondolom, ugyanezt mondanád, ha pölö Lendvai elvtársnő munkásőrancúgban gyalogolna be a t. házba...

grésa 2010.05.13. 23:53:02

Ha egy pártnak ma központi kérdés, hogy giccses, anakronisztikus, polgárpukkasztó maskarában vonuljon a parlamentben, annak nem nagy jövőt jósolnék. A szavazóiknak pláne nem!!!

agybaj 2010.05.13. 23:55:45

a dolog tök egyszerű, szerintem: a fidesznek be kéne vonulnia, testületileg fekete mellényben, amelynek a hátán kicsi, lila cirmoscicák (vagy trabantzöld elefántok, mindegy) vannak.

sajnos nem ilyen tökösek...

SiKom 2010.05.14. 00:02:35

@agybaj:
"a dolog tök egyszerű, szerintem: a fidesznek be kéne vonulnia, testületileg fekete mellényben, amelynek a hátán kicsi, lila cirmoscicák (vagy trabantzöld elefántok, mindegy) vannak. "

És akkor a Fidesz is gárdaegyenruhára hasonló egyenruhában lenne, tehát kész a törvénysértés, immár a Fidesz részéről!

Zseniális terv!

szcsongor 2010.05.14. 00:06:02

@gitáros: ott a pont. akkor egyből beindulna jobbról a hőbörgés...

Ejoy 2010.05.14. 00:22:23

@Pszt!: MERT OLYAN ROSSZ EMBER . IGAZ? MONDJ EGY ÜGYET AMIBEN ELÍTÉLTEK JOBBIKOS, VAGY GÁRDISTA TAGOT. MONDJ EGY KOMOLYABBAT ÉS NE A RANDALÍROZÓ HÜLYEGYEREKET HOZD FEL. MAJD HA EZ MEGVAN, AKKOR NÉZZ BE AZ MSZP HÁZATÁJÁRA. ŐK AGGÓDNAK A DEMOKRÁCIÁÉRT, ŐK A JÓ EMBEREK IGAZ? SZÓVAL KI A ROSSZ???

Paradoxon88 2010.05.14. 00:23:34

@gitáros: Nem mondanám ugyanezt. És tudod miért nem? Mert abszolút nem lenne mit mondani. Egy normális embernél elve fel sem merül az izlésterror. A média meg pláne nem azzal foglalkozna napokig (ha nem jön Stohl Buci, akkor csak a mellényről lenne szó). De ha mégis felmerülne, és a jobboldalon JOGILAG (nem erkölcsileg, az más kérdés lenne) támadnák a (volt) cenzor ruháját, akkor ugyanígy érvelnék. Mármint, hogy menjek csak munkásőr ruhába.

Egyébként tipikus a reakciód. Én érveket írtam. Logikus, racionális, alátámasztott, védhető érveket. Te pedig? Hmm. Szerintem ez nagy különbség. Pontosan ugyanazt történik mint nagyban.

A Gárda soha nem bántott senkit. A Jobbik nem írtott ki senkit. Nincs fajelmélete. Sorolhatnám napestig. Mégis megy a nácizás. Érvek és hazudozás, vádaskodás. Érzed?

Paradoxon88 2010.05.14. 00:27:05

JAVÍTOTT verzió (T. honlapfenntartó(k)! Miért nem lehet szerkeszteni a saját hozzászólást?)

@gitáros: Nem mondanám ugyanezt. És tudod miért nem? Mert abszolút nem lenne mit mondani. Egy normális embernél elve fel sem merül az izlésterror. A média meg pláne nem azzal foglalkozna napokig (ha nem jön Stohl Buci, akkor csak a mellényről lenne szó). De ha mégis felmerülne, és a jobboldalon JOGILAG (nem erkölcsileg, az más kérdés lenne) támadnák a (volt) cenzor ruháját, akkor ugyanígy érvelnék. Mármint, hogy menjek csak munkásőr ruhába.

Egyébként tipikus a reakciód. Én érveket írtam. Logikus, racionális, alátámasztott, védhető érveket. Te pedig? Hmm. Szerintem ez nagy különbség. Pontosan ugyanaz történik mint nagyban.

A Gárda soha nem bántott senkit. A Jobbik nem irtott ki senkit. Nincs fajelmélete. Nem céljuk a totális állam létrehozása. Nem céljuk a gazdaság korporációkba tömörítése. Sorolhatnám napestig. Mégis megy a nácizás. Érvek az egyik oldalon és hazudozás, vádaskodás a másikon. Érzed?

Zsola777 2010.05.14. 00:47:45

Én meg azt tudom, mi lesz: rajta lesz az ing, a mellény, és rávesz egy zakót. Csak azt mondta, hogy ing és a mellény lesz rajta (ja, alsógatya se zokni!?).
Így a kecske is megmarad...

hererál · http://hulyeemberek.blog.hu/ 2010.05.14. 00:56:41

@Zsola777: Biztos vagy benne, hogy Vona "rajtunkkívülmindenkihazudikésmismásol" Gábor megengedhet magának egy ilyen húzást? (am kuksi ezt, elképesztő: hulyeemberek.blog.hu/2010/03/17/jobbik_penz)

Cobs 2010.05.14. 01:15:04

egy valamivel meg tudjak indokolni normalis ervekkel hogy vona és jobbik miert naci?

Mert anno mikor tucat számra voltak cigány visszaélések a rendőrségi tehetlenség hatására szerveződött egy mozgalom (gárda) ami nem erőszakos cselekdettekel hanem Magyar történelmi jelképeket tartalmazó Magyar NÉPI viseletbe öltözött be és vonult a problémás területeken,

illettve egyebb társadalmi munkákat csinaltak néha, arviz védekezés, emberek költöztetése...etc...

MIÉRT NÁCIK??

én nem vok jobbikos...de ez akkor szánalmas undor keltés a média részéről a jobbik felé hogy eléggé unalmas...

jobbik egy radikális párt..az ő véleménye hogy jobban kikell állni országunk érdekeiért...kész ő ezt mondja...ennyi...

a nacionalizmus nem egyenlő náci párttal...

különben is a "náci"-knál is és a kommunistáknál is van egy csomo értékes eszme amit keretek közé szorítva símán lehetne követni manapság is...

iazvedo · http://iazvedo.blog.hu 2010.05.14. 01:46:10

A gárda, ha úgy tetszik egy kampánya volt a Jobbiknak, nem mellesleg igen figyelemreméltó politikai eredményekkel. Lényege, hogy egy társadalmi problémára adott válasz lehetőségét jelenti. Konkrét dolgokat nem nagyon tettek, hatósági jogkörök nélkül jelenléttel próbáltak javítani a helyzeten a rossz közbiztonsággal megáldott településeken. Ezeknek hosszútávú eredménye nem is lehet jellegéből adódóan, se egyik, se másik irányba(bár mind a kettő bizonyítására születtek statisztikák). Ennek ellenére a leköszönő kormány tehetetlenségének a jelképe, és a Jobbik, mint leginkább a leköszönő kormánypárt (meg az összes többi) ellenében pozicionált párt, jelképesen használja, mint a tenni akarás, és tudás jelképét.
Legalábbis ez volt a terv, nyilván.
Ez ellen hőbörögni lehet, tenni ellene kivezetés formájában butaság lenne. Értelmetlenné tenni a mozgalmat a problémák felkutatásával, kimondásával, és megoldásával hatalmas feladat, de enélkül a gárda vitorlájában csodálatos szelek maradnak továbbra is.

odamondó 2010.05.14. 01:53:51

@Pszt!: Te az ilyen hülye kommentek után ajánlom emigráljál észak-koreába. Ott találsz majd neked való "normális" demokráciát.
5% a bejutási küszöb a demokráciánkban te meg arról pofázol hogy egy 15% feletti párt az nem demokratikus. Hát akkor mi a jó büdös...

Flúgatlan 2010.05.14. 01:59:37

A cikkel egyetértek. Szerintem is csak nyilatkozatdzsungel lesz.

De mégis, ki a fenét zavar Vona ruhája? Engem nem, pedig nem vagyok a szavazójuk. A Magyar Gárdához meg ehhez a ruhához elég erőltetett dolog a nácik (egyébként tényleg megvetendő) dolgait kötni.

Engem akkor már inkább zavar az MSZP logo, amiben a "szegfű" egyértelműen egy szétvágott ötágú vöröscsillag darabjaiból van kirakva. Ez, meg a tisztelt MSZP múltbeli kötődése, kapcsolati és pénzbeli tőkéjének alapja tényleg egy szemét önkényuralmi rendszerhez kapcsolódik.

De nem fogok az MSZP-szegfű ellen tiltakozni, mert nem vagyok flúgos. Legalább tudni, kihez kötik magukat. Tuti, hogy sose szavazok egy ilyen diktatórikus rendszer utódpártjára!

dzsíni 2010.05.14. 02:05:33

mellényezés - milyen vicces szó :)

kedvelem még az oroszlánszelidítő ruha megnevezést illetve morvaira a porondmestert

sajnálom, h kicsi voltam dr. togyán aktív éveiben, remélem mostantól lesznek csemegék az aljahumor vonalon a parlamentben is :)

lcutti 2010.05.14. 03:41:15

Jobbik Jogsegélyszolgálat: Nem jogsértő a Magyar Gárda mellényének viselése az Országgyűlés alakuló ülésén
2010-05-13 16:02 barikád.hu

Minden híresztelés ellenére nem sért semmilyen jogszabályt Vona Gábor (és más sem) azzal, hogy a Parlamentben az oroszlános mellényben vesz részt az alakuló ülésen.

Vona Gábor gárda-mellénybenVona Gábor gárda-mellénybenAz idevonatkozó - egyébként teljesen alkotmányellenes - rendelet, csak a betiltott társadalmi szervezet formaruhájára vagy ahhoz hasonló viseletre vonatkozik és kizárólag abban az esetben, ha az nyilvános rendezvényen történik.

A mellény önmagában nem formaruha, hanem csak annak egy része. Az Országgyűlés alakuló ülése pedig nem nyilvános rendezvény, mivel az nem látogatható korlátozás nélkül. (Nyilvános rendezvény: a gyülekezési jogról szóló törvény hatálya alá tartozó rendezvény, továbbá az olyan rendezvény, amely mindenki számára azonos feltételek mellett nyitva áll.)

Azonban mivel a parlamenti eskütételre csak a meghívottak mehetnek el, így a Lendvai-Bencze-féle hiszti teljesen értelmezhetetlen a jogászaink számára. Amennyiben a rendőrség bármilyen formában megsérti a mellényt viselők alapvető alkotmányos jogait - tehát akadályozza az Országgyűlés működését (képviselők és egyéb közjogi méltóságok munkáját) - úgy a Jobbik Jogsegélyszolgálata súlyos tízmilliókra fogja perelni a hatóságokat, és lehetőség szerint az eljáró rendőrök és a parancsot kiadók magánvagyonából fogja azt behajtatni a törvényes keretek között.

Hunyadi Gábor
a Jobbik Jogsegélyszolgálat vezetője

(www.jobbikjog.hu)

barikad.hu

index0123 2010.05.14. 03:54:43

"Nincs fajelmélete." [a Jobbiknak]

Persze, fajelmélete az nincs, csak fajgyakorlata.
És nem is holokauszt tagadók, inkább holokauszt kívánók...

"5% a bejutási küszöb a demokráciánkban te meg arról pofázol hogy egy 15% feletti párt az nem demokratikus. Hát akkor mi a jó büdös... "

Attól, hogy valakire tömegek szavaznak, még nem lesz demokrata (Hitler sem lett attól demokrata, h tömegek szavaztak rá...)

index0123 2010.05.14. 03:55:43

"Nincs fajelmélete." [a Jobbiknak]

Persze, fajelmélete az nincs, csak fajgyakorlata.
És nem is holokauszt tagadók, inkább holokauszt kívánók...

"5% a bejutási küszöb a demokráciánkban te meg arról pofázol hogy egy 15% feletti párt az nem demokratikus. Hát akkor mi a jó büdös... "

Attól, hogy valakire tömegek szavaznak, még nem lesz demokrata (Hitler sem lett attól demokrata, h tömegek szavaztak rá...)

index0123 2010.05.14. 03:56:36

"Nincs fajelmélete." [a Jobbiknak]

Persze, fajelmélete az nincs, csak fajgyakorlata.
És nem is holokauszt tagadók, inkább holokauszt kívánók...

"5% a bejutási küszöb a demokráciánkban te meg arról pofázol hogy egy 15% feletti párt az nem demokratikus. Hát akkor mi a jó büdös... "

Attól, hogy valakire tömegek szavaznak, még nem lesz demokrata (Hitler sem lett attól demokrata, h tömegek szavaztak rá...)

index0123 2010.05.14. 03:57:24

"Nincs fajelmélete." [a Jobbiknak]

Persze, fajelmélete az nincs, csak fajgyakorlata.
És nem is holokauszt tagadók, inkább holokauszt kívánók...

"5% a bejutási küszöb a demokráciánkban te meg arról pofázol hogy egy 15% feletti párt az nem demokratikus. Hát akkor mi a jó büdös... "

Attól, hogy valakire tömegek szavaznak, még nem lesz demokrata (Hitler sem lett attól demokrata, h tömegek szavaztak rá...)

index0123 2010.05.14. 03:58:39

"Nincs fajelmélete." [a Jobbiknak]

Persze, fajelmélete az nincs, csak fajgyakorlata.
És nem is holokauszt tagadók, inkább holokauszt kívánók...

"5% a bejutási küszöb a demokráciánkban te meg arról pofázol hogy egy 15% feletti párt az nem demokratikus. Hát akkor mi a jó büdös... "

Attól, hogy valakire tömegek szavaznak, még nem lesz demokrata (Hitler sem lett attól demokrata, h tömegek szavaztak rá...)

mép 2010.05.14. 04:00:37

Für Lajos személye önmagában is hitelesíti a gárdát.

Akik mellényeznek, gumicsontot hoztak létre, hogy rághassák.

Akik rágják a gumicsontot, még sosem mertek elmenni azokba a falvakba, városrészekbe, melyekben tapasztalható állapotok enyhítésére a gárda kísérlet volt.

MSZP, SZDSZ hívő nem mer tükörbe nézni, inkább rág.

mép 2010.05.14. 04:03:57

Für Lajos személye önmagában is hitelesíti a gárdát.

Akik mellényeznek, gumicsontot hoztak létre, hogy rághassák.

Akik rágják a gumicsontot, még sosem mertek elmenni azokba a falvakba, városrészekbe, melyekben tapasztalható állapotok enyhítésére a gárda kísérlet volt.

MSZP, SZDSZ hívő nem mer tükörbe nézni, inkább rág.

index0123 2010.05.14. 04:05:47

"Nincs fajelmélete." [a Jobbiknak]

Persze, fajelmélete az nincs, csak fajgyakorlata.
És nem is holokauszt tagadók, inkább holokauszt kívánók...

"5% a bejutási küszöb a demokráciánkban te meg arról pofázol hogy egy 15% feletti párt az nem demokratikus. Hát akkor mi a jó büdös... "

Attól, hogy valakire tömegek szavaznak, még nem lesz demokrata (Hitler sem lett attól demokrata, h tömegek szavaztak rá...)

mokas_gizi 2010.05.14. 04:33:51

Jó lenne ha a Politikai "elit" a mellény helyet inkább lemenne 1-2 szabolcsi faluba és a "nem létező" cigány bűnözéssel foglalkozna...!!!

szbszig 2010.05.14. 05:25:18

@agybaj: Ez mekkora lenne már! :D

zsirfeka68 2010.05.14. 05:33:49

Csak hiszti az egész!! Ezek szerint az Usa is betiltható? Hiszen zászlajukon van Árpád sáv,a sarokban meg kis csillagok. Az előző kormány is a nemzeti,történelmi zászlók előtt tett esküt. Köztük az Árpád sávosra is. Pl a Turul ott virul az Nbh emblémáján. Akkora gyíkságok mennek ebben a kis országban.... A valós problémákat akarják befedni,ilyen pisi-sár dobálással. Mindenkinek ajánlom a Family Guy-t. Csak azért mert egy marha jó görbetükör az arcunk elé....

Vateraman 2010.05.14. 05:35:19

@Ejoy: A bűnözés rossz dolog és üldözendő. De a jobbik az a párt Magyarországon, amelyik politikai szintre emelte a rasszizmust (lásd pl. amikor vona nem volt hajlandó kezet fogni a cigányok képviselőivel, CSAK AZÉRT, MERT CIGÁNYOK!!). Szégyen, hogy ilyen ember a parlamentben lehet, de hát ez a demokrácia diadala. Kíváncsi lennék, hogy ha ők lennének 2/3-ban, akkor mi lenne az ellenzék sorsa :S

zsirfeka68 2010.05.14. 05:37:44

@Vateraman: Hali keress csak rá a jutubon(D),a cenzúrázatlan videókra,ahol Vona igenis kezet fogott romákkal vidéken,aluljáróban....

nazer 2010.05.14. 06:13:22

éljen Vona Gábor

Deneware. 2010.05.14. 06:58:49

@Pszt!: Egy normális demokráciában nyugodtan betehetné a lábát ilyen mellényben a parlamentbe, csak a normális többség nagyívben leszarná. De ez az ország már régóta nem normális, úgyhogy normális reakciók nem várhatók.

Italo Balbo 2010.05.14. 07:01:30

Na azért ez a kivezettetés dolog nem ilyen egyszerű, hogy Lendvai vagy Navra rátelefonál a köztársasági őrezredre, hogy van egy balhés arc, ki kéne rakni :) Ezért van a sok nyilatkozat, mert nem rajtuk múlik közvetlenül. Illetve, mert addig is médiafelülethez jutnak a szereplők.

avanivi 2010.05.14. 07:07:13

Egyre tehetségtelenebb, butább,emberek kerülnek a parlamentbe ,/ az EP -be is/ megosztó ,kirekesztő, felfuvalkodott semmit érő banda. Vona jelentette be, hogy a gárda ruhában megy azért került elő ez a téma.Lehet találgatni miért fontos Vonának ,hogy mellényben menjen?Megmutatni, hogy ő a f.a gyerek. A mellény teszi naggyá.Teszteli a Fideszt.Most ez a legfontosabb gondja szegény Magyarországnak.
Szép jövő!
Az történik majd, hogy a csicska Semjén, vagy a Szijjáró a TV hiradóban elitéli, az összes többi pedig közeményben, és még mindíg lehet találgatni miért fontos a mellény és az árpádsávos a "nem" nyilas pártnak,ha csak nem a hangosztatott eszme miatt./ Az egyszerübbek kedvéért írom, hogy gárdát a cigányság, egy népcsoport megfélemlítésére alakult és a mai napig fel nem bomlott egylet/
Vagy Orbán lesz a tökös gyerek, és kizavarják, vagy Vona,hogy nem zavarják ki. Ez most Magyarország nagy gondja.

maythebetter · http://www.szuperakcio.hu 2010.05.14. 07:10:13

Az a véleményem, hogy Lendvait se akarja senki kivezetni a parlamentből, pedig az ő külseje valóban félelmet kelt :)
Ezért nem kellene ezt...

kyncza 2010.05.14. 07:36:56

@index0123: mi van rettegő, idetaláltál?

Ha már tagadni nem lehet a hollókosztot, unni már lehet azért?

bajnait nem választotta meg a kutya se, mégis miniszterelnök lett.
Ti ugattok demokráciáról? Egy volt cenzor, botoxos banya mondja meg, hogy milyen ruhában lehetek, te nyomorék??

Álljon meg már a menet!

kyncza 2010.05.14. 07:40:53

@Vateraman: pont olyan vagy, mint a pártod...elitélendő, meg üldözendő a bűnözés! ÉS TENNI TETT BÁRKI IS BÁRMIT EZ ELMÚLT 8ÉVBEN?!?!?

Mondjuk a rendőrség?
Azonkívül, hogy a traffipax-al, meg a benzin árával, luxusadóval, súlyadóval szétszivatják az autósokat?

Akkor ugass majd, meg csúnya dolgozd a bűnözést, amikor rokonodat, kedvesed találod holtan otthon, mert egy cigó féregnek kellett ezer forint, vagy csak játszott a késével...idióta

2010.05.14. 07:42:14

Elnézést, ez itt a kuruc.info?
Eltévedtem vagy a moderátor nem talált ide?
A holokauszt tagadás üldözése már diktatúra? Ennek kifejtése meg lehet, hogy bűncselekmény! Szépen van megfogalmazva. Elsőre fel sem tűnik a tagadás logikája.
Moderátort ide!

Szittyakürt 2010.05.14. 07:43:56

@mép: Röhögtetsz korán reggel? Mit hitelesít Für Lajos? Ugyan már! Együtt örülnek, ha megsimogatják a buksijukat Tel-Avivból.

Szittyakürt 2010.05.14. 07:44:37

@Szittyakürt: az ex vejével (reggel van,na)

- Rendi - 2010.05.14. 07:45:03

@avanivi: "Az egyszerübbek kedvéért írom, hogy gárdát a cigányság, egy népcsoport megfélemlítésére alakult és a mai napig fel nem bomlott egylet/"

Az egyszerűbbek kedvéért írom, hogy a gárdát a "vezető elit" és a rendőrség töketlensége hozta létre.

kyncza 2010.05.14. 07:49:06

@fireman4: nem, nem a kuruc.info, csak egyre több embernek nyílik ki a szeme, szerencsére...

kyncza 2010.05.14. 07:51:28

@- Rendi -: ott a pont!

A még egyszerűbbek pedig leköltözhetnek a cigók közé valami klassz borsodi faluba, de lassan már bármilyen faluba, cigó szomszédokhoz, hogy végre ne csak a szociológia tanköknyvben lássanak cigányt, aztán egy hónap múlva visszatérünk a Gárda-kérdésre.

Shinigami Daiko 2010.05.14. 08:06:21

@Paradoxon88: olyan öltözetek, amelyek nem hordoznak semmilyen "mögöttes" tartalmat, nincsenek. Még a vasárnap, otthon viselt gatya is ilyen = itthon vagyok, és nem érdekel, hogy nézek ki.

Vannak öltözetek, amelyek mögöttes jelentése mondjuk semleges (itt, nálunk), ilyen pl. a hippi felszerelés, vagy a farmer gátyó.

És vannak öltözetek, amelyek itt és most olyasmit jelentenek, amivel nem lehet 1t érteni. A gárda mellény mellett felvehetne pl. wehrmacht derékszíjat, a kettő nem áll messze egymástól. Csak ezt elfelejtették elmondani az elmúlt néhány hétben, hónapban.

Shinigami Daiko 2010.05.14. 08:08:47

ja, bocs, ez a poszt arról szól, hogy az aktuális politikai elit nem képes állást foglalni - ill. szájjal melegített levegőt termel, világos vélemény helyett. Ebben - sajnos - 1t értünk. Dehát az aktuális elit éppen változóban van, szal legkésőbb / legkorábban ma délután meglátjuk.

avanivi 2010.05.14. 08:11:00

@- Rendi -:
A kérdés az hogy milyen cél vezérelte azokat akik létrehozták a gárdát? Most olyat játszanak, hogy ők a rendőrség,
vagy ők a kivégző osztag és elkezdték lelövöldözni a védtelen cigány embereket, GYEREKEKET?
Minden bünözőt meg kell büntetni olyan mértékben mint az elkövetett bün.Rendőrség, ügyészség, bíróág. A butaságot kellene felszámolni. Ezt pedig oktatással lehet/ne/.Iskola, tanár"@kyncza: , tanulni, tanulni, " / idézet/Nem a gárda kell, hanem rendőr és tanár , jó tanár, és sok.És sok dolgozó émber, nem pedig vonulgató gárda.A Viktor majd teremti a munkahelyeket, igérte akkor biztos igy lesz.

Shinigami Daiko 2010.05.14. 08:12:26

@- Rendi -: folytatnám a mondatodat: ".. a gárdát a "vezető elit" és a rendőrség töketlensége hozta létre.." ahelyett, hogy valamit is akartak volna kezdeni a "kisebbség" kérdésével.

Rosszemlékű "fekete vonat" pl. ilyen kísérlet volt, talán nem is minden részében elvetélt. Az elmúlt 2 évtizedben semmi gyakorlati nem történt - kivéve, hogy az erre szánt pénz - mondják - elpárolgott.

Gest anyó férje 2010.05.14. 08:15:04

Ez a mellény téma gumicsont aztán lehet rágni. Nem csak a parlamenti képviselőknek kellene kirúgni a felét hanem a zsurnalisztáknak meg a politikamagyarázóknak is. Ha ennyit foglalkoznának az egészségügy rendbetételével talán nem itt tartanánk. De az senkit se érdekel

Shinigami Daiko 2010.05.14. 08:15:37

@avanivi: "Ez most Magyarország nagy gondja"

Bármennyire furcsa, ennek a dolognak tényleg nagy a jelentősége itt és most.

Teker 2010.05.14. 08:23:25

paradox, hogy pont az mszp aggódik a jobbik és a gárda miatt, amikor nekik köszönhető, hogy a jobbik a parlamentben van, és létezik a gárda.
ha az öszödi beszéd után vette volna a kalapját a kormány, és a parlamenti kormánytöbbség, a jobbik a miéppel együtt kaparná alulról a bejutási küszöböt.

ez olyan, mintha bevinnék az iskolába két pitbullt, aztán ajvékolnék, hogy megharapják a gyerekeket.

xanax · http://bennyhillifier.com/?id=CVTFxYMhwiA 2010.05.14. 08:27:57

@Pszt!: a normális demokrácia az olyan mint amilyen az ártatlanok millióit legyilkoló Izraelben van?

kyncza 2010.05.14. 08:29:27

@avanivi: A Gárda egyetlen tagja sem követett el bűncselekményt, azon kívül, hogy "tiltott ruhát visel"! A hülyeség helyett tájékozódj, mielőtt a birodalmi médiáknak igazat adsz!

És igazad van, nem a Gárda kell(ene), hanem rendőr, aki pofánbassza a tizenéves kölköt, aki tanárt ver, késel, köpköd! Amíg ez nincs, addig kell a Gárda! Tudod, rengeteg idős ember utolsó reménye a Gárda...tudom, mivel több cigólakta faluban voltam, mint te!

Senkifia 2010.05.14. 08:34:28

@Paradoxon88: teljes mértékben igazad van. úgy szar ez,ahogy van. És azt hiszem mindenki nagyon-nagyon boldog lenne,ha ez lenne a legnagyobb problémánk(így a gazdasági válság, 11%os munkanélküliség,fejenként több mint 1milliós államadósság, az utolsó kis purdét is beszámítva, 700ezer bedőlőfélben lévő lakáshitel, lerohasztott ország,ahol a legnagyobb vívmány a kölcsönből,3szoros áron, épített autópálya,alagúttal meg völgyhíddal a puszta közepén,és szintén hitelből megemelt nyugdíjak,és hasonló jók közepette) , hogy Vona Gábor turulmadaras alsónadrágban, vagy oroszlános zokniban fog az alakuló ülésre menni. Tiszta okos politikusokra valló hozzáállás, pl az mszp részéről, hogy ők, az elmúlt 8 év fényében romokban heverő ország mellett ezt látják a legnagyobb problémának.

Senkifia 2010.05.14. 08:36:31

@Senkifia: arról nem beszélve, hogy összeesküvés-elmélet szinten direkt módon, logikus szinten meg indirekt módon szinte csak és kizárólag a balliberális oldal 8 éves tobzódása hozta létre a 17%os Jobbik frakciót, bárki bármit is mond....

miskagyerek 2010.05.14. 08:42:42

hadd bohóckodja ki magát a jóember. aztán vagy megjön az esze, hogy fontos dolgok is vannak, és nem is a lajbira koncentrál, vagy lassan megszokják, mint szegény Füttyös Gyurit , aki a Körúton verte a csajok seggét összecsavart újsággal, és szépen a perifériára kerül, mint a többi bohóc. Ha meg lajbiban okosakat mond, tőlem lehet akár bikiniben is.

IamGyuri · http://www.facebook.com/group.php?gid=116570388383612 2010.05.14. 08:45:06

csodálkoztok, hogy jelen gazdasági helyzetben már azzal is megfogják az embereket aktivistának (itt konkrétan nem politikai pártok), hogy egyszerűen csak ingyen fesztiváljegyeket adnak munkáért cserébe?
www.klimaklub.hu/hu/content/85

indapass90210 2010.05.14. 08:47:28

Azért nem nevetséges ez a kormányredelet? Legközelebb ha 10 idióta elkez heilhitlerezni fehér ingben, akkor betiltják a fehér inget?

avanivi 2010.05.14. 08:53:46

@kyncza: A kérdéseim a következők ?
-Miért ilyen a gárda ruha és mondjuk nem rózsaszin piros szivekkel/loptam varánusztól/
-Miért verhetne a rendőr egy "tizenéves kölköt aki verekszik, késel "stb ha nem verhet egy kővel,molotovkokt.-lal dobáló tüntetőt, mert az már rendőri túlkapás?Terror !!/Morvai/
-Azt hogy én hol élek azt Te honnan tudod?

jog-ász 2010.05.14. 08:59:49

@Paradoxon88: egyetértek azzal hogy a mentelmi jog mire jó, azért találták ki hogy mondvacsinált okokkal ne lehessen képviselőket elhallgattatni és éppen ezért tettenérés esetén nincs mentelmi jog- értsd:rendőr szondáztat és részegen vezetsz, vagy átveszel kenőpénzt és lefülelnek, vagy szabálysértést követsz el a rendrő szeme láttára.

amig ki nem mondja az AB az alkotmányellenességét egy jogszabálynak az alkotmányos lesz addig. mert én is alkotmányellenesnek tartom hogy adóznom kell de valahogy mégis kell. ilyen értelemben nincs különbség szabályok között, ami alkotmányos(egyelőre, nemtom ki támadta volna meg) az még vona gáborra is kötelező.

divatügyekben nem vagyok illetékes, de ez nem divatügy. ez nem titkoltan polgári engedetlenség, nyilván nem ért egyet a szabálysértéssel és igy provokál. tudja hogy nem kaphat érte semmit max pár tizezer forintos büntetést.

Peti80 2010.05.14. 09:00:03

@avanivi:
és te miért nem jársz halálfejes ruhában?
Azért verhetné meg a kölköt, és a tüntetőket nem, mert a tüntetők nem jelenetenek veszélyt a társadalomra, pl. még nem öltek meg senkit, nem terrorizálnak és rabolnak ki öregeket. Ezért.

kyncza 2010.05.14. 09:00:14

@avanivi:

-a gárda ruházata magyar népviseleti alapra épül, magyar jelképekkel(ha gondolod, szívesen küldök linket). Ha ezeket bárki nem tudja elfogadni, akkor nem az országban van a helye.
-hagyjad már a molotov koktélozást. Úgy kellett a balhé akkor is a maszopnak, mint a falat kenyér, és ha az mszp fizetett provokatőrei voltak? A bűnnek nincs színe, de ugye nem kell cikkeket keresnem, mint pl. a boxoló cigány emberölésért(17éves társa) felfüggesztettet kapott? Ahogy a rendőrautóba belerúgó "csőcselék" is. Kettős mérce...
-onnan tudom, hogyha cigányok között élnél, akkor nem beszélnél hülyeségeket!

Flúgatlan 2010.05.14. 09:02:07

@avanivi: "-Miért verhetne a rendőr egy "tizenéves kölköt aki verekszik, késel "stb ha nem verhet egy kővel,molotovkokt.-lal dobáló tüntetőt, mert az már rendőri túlkapás?Terror !!/Morvai/"

Te teljesen elvakult, agyatlan vagy!

Morvai nem a kővel, Molotov-koktéllal dobálókat védte!

A túlkapások, amiről szó van, békés emberek ellen irányultak, akik senkinek sem ártottak. (Pl. Révész Máriusz megverése, szemkilövés gumilövedékkel, ...)

Mi oldotta meg a Blahán balhézó 11 éves cigánygyerek ügyét, aki meg is késelt valakit, úgy hogy majdnem belehalt? A hatóságok csak a vállukat vonogatták, hogy még 12 éves sincs, nem csukhatjuk rács mőgé... Mindig visszaszökött, erőszakoskodott. Szóltak néhányan, hogy akkor most egy kicsit mi fogunk odafigyelni, ha a rendőség tehetetlen: egyből kivitték Romániába, ahonnan jött. A rendőri tötymörgésből hamar halálos áldozat is lehetett volna.

OrbanWinetou 2010.05.14. 09:05:58

De jó, hogy vannak akiknek ez a legnagyobb problémájuk!!

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2010.05.14. 09:12:37

@Pszt!: persze persze... elgurult a gyogyszered? egy millio ember szavazatarol beszelsz, te nagy demokrata...

vlinder 2010.05.14. 09:22:37

102 millió áldozat hullájával ékesített eszme örökösei, vagy kiszolgálói ( Lendvaitól Kövér Lászlóig) bezzeg ott feszíthetnek ahol a magyar népviseletre hajazó fekete mellény kiveri a tolvaj hazaáruló banda működésében érdekelteknél a biztosítékot.

Hiába na ez a téma nem az hogy , miért került 6 millió ember a megélhetési küszön szintjére, és hova tünt a 1989 óta nem mért nemzeti vagyon.

Elmúlt 20 év MUTYI-köztársasága folytatódni látszik
Reméljük a Jobbik megakasztja a tengelyüket , mellényben, vagy az nélkül.

szita szita péntek 2010.05.14. 09:24:06

A kedves cikk író olyan egyszerűnek látja a világot, hogy az már fáj. No, akkor megpróbálom megokosítani őtet:
- Egy normális országban nem lenne szélsőség -> itt valami nagyon nem el van cs*szve. A szélsőségnek a folyamatok korrekciójában nagyon fontos szerep jut, örülni kell a létüknek.
- Egy normális államban nem tiltanak be politikai megrendelésre egy szervezetet, ha azzal kapcsolatban konkrét vádakat nem sikerül megfogalmazni, csak valami megfoghatatlan "félelmet kelt"-et.
- A gárda egyenruha ekként jelképpé vált. Ugyanakkor nem lenne helyes a (z egyébként létező) tiltott önkényuralmi jelképekkel egy súlycsoportba emelni. Mit ne mondjak, nem kötődik hozzá vér, szenvedés.
- A ruha viselete (ha jól tudom) még a jelenlegi ferde honi szabályozás szerint is közterületen okoz gondot. A parlament ülésterme nem az.
- A politikai elégedetlenség egyik kifejezési módja, a szabályok tudatos megszegése, s a következmények felvállalása a figyelemfelkeltés céljából. Ilyen volt pld. a Fideszes képviselők kordonbontása, vagy amikor a Kendermag egyesület tagjai feljelentették magukat fű birtoklásáért. Ezek a cselekmények valós károkat nem okoznak, ám felkeltik a figyelmet és rámutatnak a visszásságokra.
- Tegyük fel, hogy Vona öltözködése mégis büntethető, büntetendő. Ez esetben nem csodálkoznék, ha maga kérné a mentelmi joga felfüggesztését, a kiszabott szabálysértési bírságot pedig leülné. Rögtön politikai áldozattá, üldözötté válna, ennek megfelelő hazai és külföldi sajtó visszhanggal.

telavivjaffa 2010.05.14. 09:27:48

vicc az egész. vona meg, ha még sokat kekeckedik, szerintem hamarosan élvezheti a moszad vendégszeretetét. és fogalmatok nem lesz, hogy hol van, vagy mi van vele.. csak azt veszitek észre, hogy apuci elment.

avanivi 2010.05.14. 09:29:17

"A gárda ruházata magyar népviseleti alapokra épült , magyar jelképekkel... " ne küld linket,ismerem.

kyncza 2010.05.14. 09:33:16

@avanivi: akkor mi a problémád vele? Hogy nem kipa?

kogito 2010.05.14. 09:58:08

Nem az emberek hülyék.
Vagy ha néhányuk mégis, akkor a hazugságokat és hülyeségeket ontó média és a blogolók egy része is felelős.
Az a jog, amelyik törvényessé és legálissá teszi a jelenleg és régóta folyó nagyszabású, az embereket elhülyítő és megnyomorító hazugságáradatot, mélységesen igaztalan, és miatt maga a tömény jogfosztottság.
Igazságot és nem jogot, igazságszolgáltatást és nem jogszolgáltatást !
Hajrá Vona Gábor !

hererál · http://hulyeemberek.blog.hu/ 2010.05.14. 14:40:19

@szita szita péntek: Örülni kell a szélsőségek létének? Kire szavaztál? Őszintén kérdezem.

Természetesen ha el akarod ismerni Vona (potenciális? hamarosan kiderül) tettét, meg fogod oldani. Azonban hidd el nekem, hogy 1) a külföld nem fog felháborodni, mert szélsőséges pártról beszélünk 2) a Jobbikon kívül a politikusok/emberek 99%-a nem fogja támogatni a húzását. Innentől kezdve persze mondhatjuk, hogy a 12-14% Jobbikos (+ az az 54-52, aki nem tud identitásáról) tudja a tutit és mindenki más hülye, de ez, azt hiszem, nevetséges lenne.
süti beállítások módosítása