Kontakt

hulyeemberek@citromail.hu

Tvityó

Kimiccól

Ki van itt?

Címkék

18 (2) adat (4) alku (2) amerika (2) angolország (2) autó (3) baki (11) betegség (1) bevásárlóközpont (3) blog (14) boksz (3) bűn (5) bürokrácia (2) celeb (12) első (1) erdei (3) fidesz (7) film (5) flash (1) foci (3) fontos (13) freddyd (1) frizbi (1) hagyomány (6) hellókarácsony (1) hétköznap (21) hollywood (1) hülyék (82) hungarikum (32) index (3) internet (19) iskola (4) jobbik (5) kampány (3) kamu (6) kis játékelmélet (5) kocka (13) konzum (9) korrupció (2) közlöködés (3) közvetítés (3) kritika (10) lmp (2) lopás (5) magánfilozófia (10) másság (9) maunika (2) mszp (4) munka (4) művészet (2) norbi (2) ov (3) párkapcsolat (3) parlament (3) pénz (5) picsa (2) politika (17) primitív (4) probléma (6) rádió (2) rasszizmus (6) reklám (1) re akció (4) sport (19) sportgéza (8) szaknemértő (4) szar (1) szavazás (4) színház (1) társadalom (3) társkereső (1) téldömping (2) telefon (1) tévé (30) u16 (1) undorító (6) vallás (1) vendégszerző (11) vers (1) voks10 (2) who (1) wikipedia (1)

Az emberek hülyék - Új idők új zenéje?

2009.11.20. 19:16 :: hererál

Most, hogy már egy rövid ideje az új rádiók okádják (szigorúan hangulatfestő szó) frekvenciájukon a zenét, gondoltam, itt az ideje megírnom álláspontom erről az egészről.

Sohasem voltam csatornapártoló, ha nem tetszett az adott pillanatban szóló szám, mentem tovább. Gyakran szólt a playlist is a rádió mellett.
Én arra gondolok, hogy ha valaki a műsorvezetőket hiányolja, megnyugodhat: azok hamarosan úgyis kikötnek egy új adón; s szerintem a zenei kínálat miatt sem kell aggódni, ugyanezen elképzelések mentén. Ők is a közízlést fogják kiszolgálni.
Miközben ezrek és ezrek anyázzák a Slágert és legalább ugyanennyien „gyászolják” (egy RÁDIÓ nem élőlény, nem gyászolható!), elfeledkezünk pár igen fontos tényről.
Egy: sokaknak az a problémája, hogy a vidéken hallgatható országos rádiók igen nagy százalékát kilőtték ezzel. Kettő: nem mindenkinek a Bumeráng fog hiányozni, hiába is szeretnénk azt hinni, hogy Csizmagabi neve egyet jelent a Slágerrel. Három: mindemellett tökéletesen megértem azokat is, akik örülnek, hogy talán most jön valami „kultúrzene” (amúgy meg nem fog).
Sajnos ez is úgy működik, mint a tévé: azt adják, amit néznek/hallgatnak. Ha Győzikére van igény, azt adják. Ha Final Countdownra, akkor azt. Ha megnézitek, mit kérnek a kívánságműsorokban? Ezeket, amiket egyesek „szarnak” neveznek és hálakönnyekkel a szemükben mutogatnak az MR2 irányába. Az emberek mégsem ezt hallgatják.
Az szól, amit hallgatnak az emberek. A Danubius 23 éve alatt felnőtt egy generáció, s ez a generáció nem vágyott újra. Hiába akar mást a névleges liberalitása ellenére hangosan hőzöngő fővárosi réteg.
Hamarosan az új adókon is ugyanaz a zene fog szólni, ugyanazokkal a műsorvezetőkkel.
Nektek ott van az iPod. Én is inkább azt hallgatom, mint bármelyik csatornát.

 

5 komment

Címkék: rádió hülyék adat

A bejegyzés trackback címe:

https://hulyeemberek.blog.hu/api/trackback/id/tr611540392

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

joeramirez · http://automeo.blog.hu/ 2009.11.20. 23:08:54

Azt szeretném már látni, amint a sirató-tüntető, iwiw-falat tele szemetelő idióták fényképeit bemutatják önmaguknak, amint megszólal valamelyik új adón a borosbocskor.

De azt is szeretném látni, amint megmutatják a két poénmennek, hogy miylen emberek is a hűséges hallgatóik.

szaporító 2009.11.20. 23:12:33

Leginkább az a durva ebben a demokráciában, hogy a nép akarata tehetetlen. Hiába dudál egyszerre tizenötezer autó reggel kilenckor bocskor szavára, ha nem megy, nem megy.
Amit meg a fostalicska kormány akar, az akkor is megy, ha törvényellenes.
De ha arról kezdek el beszélni, hogy egy forradalommal el kellene söpörni ezt a hulladékot magunk elől, akkor még engem akarnak seggbebaszni.

annekt (törölt) 2009.11.21. 11:17:18

Engem kb. nem érdekel egyik rádió sem.
19 évesen én már rég meguntam azokat a zenéket, amiket adtak. 5-6 éve egyáltalán nem hallgatok rádiót. Egyrészt nem érdekel. A reggeliműsorok unalmasak, nahh jó a bumerángon néha azért tudtam picit nevetni, de igazából az sem érdekelt. Régebben naponta 1-2 órát hallgattam a rádiót, de ez már megszűnt. Baromira unom a bikinit, a republikot, a balatoni nyárt, meg az összes fos magyar zenét. Tudjátok miért? Mert a rádiókban csak ez szólt. 5-6 éve tértem át mp3 lejátszóra, és azon csak az szól amit én akarok. Nem ez az igénytelen baromság ami évtizedek óta megy. Nem szeretem az új zenét sem, egyszerűen a jó zenét szeretem. Pink Floydot pl. egy rádió sem játszott le soha... Jahh de egyszer hallottam reggel iskolába menet fater rádiójában. Az is ilyen összevágott fos radio edites változat volt. Köszönöm én ebből nem kérek...
Az meg különösen szánalmas, hogy idióta magáncégekért, és az ő profitjukért megy tüntetni a sok hülye ember. Azt meg egyenesen lexarják, ha a politikusok milliárdokat lopnak el, és egyre nehezebbé teszik a megélhetést. Picit furcsa, hogy egy idióta külföldi profit orientált rádióért képesek kiállni az emberek a saját és a haza érdekéért meg nem csinálnak semmit? Hol a fszban élünk?

freddyD 2009.11.22. 17:01:29

Az hogy a kívánságműsoron mit kérnek, még semmit sem jelent. Lehet kérnének igényes dolgokat csak egyszerűen sosem adják le. Vagy kamu üzenetekkel dolgoznak azt megírják maguknak a kívánságot.

hererál · http://hulyeemberek.blog.hu/ 2009.11.22. 17:27:32

@freddyD: Háááát nemtom. Miért ne azt adnák le, amit a közönség hallani akar?
(azt megnézem, mennyi időbe fog telleni Bocsikáéknak feltűnni a Neo-n, most, hogy a Sláger hivatalosan is meghalt)
süti beállítások módosítása