Kontakt

hulyeemberek@citromail.hu

Tvityó

Kimiccól

Ki van itt?

Címkék

18 (2) adat (4) alku (2) amerika (2) angolország (2) autó (3) baki (11) betegség (1) bevásárlóközpont (3) blog (14) boksz (3) bűn (5) bürokrácia (2) celeb (12) első (1) erdei (3) fidesz (7) film (5) flash (1) foci (3) fontos (13) freddyd (1) frizbi (1) hagyomány (6) hellókarácsony (1) hétköznap (21) hollywood (1) hülyék (82) hungarikum (32) index (3) internet (19) iskola (4) jobbik (5) kampány (3) kamu (6) kis játékelmélet (5) kocka (13) konzum (9) korrupció (2) közlöködés (3) közvetítés (3) kritika (10) lmp (2) lopás (5) magánfilozófia (10) másság (9) maunika (2) mszp (4) munka (4) művészet (2) norbi (2) ov (3) párkapcsolat (3) parlament (3) pénz (5) picsa (2) politika (17) primitív (4) probléma (6) rádió (2) rasszizmus (6) reklám (1) re akció (4) sport (19) sportgéza (8) szaknemértő (4) szar (1) szavazás (4) színház (1) társadalom (3) társkereső (1) téldömping (2) telefon (1) tévé (30) u16 (1) undorító (6) vallás (1) vendégszerző (11) vers (1) voks10 (2) who (1) wikipedia (1)

Az emberek hülyék – A freddyD-komplexus

2009.11.20. 01:20 :: hererál

„Ki az a freddyD? Azt hittem, valami pulykabaszó” (petyus)


Bizonyára mindannyian ismeritek freddyD-t, a Rossz PC Játékok Sorozat szerzőjét, a magyar Angry Video Game Nerdöt, sokak kedvencét.

A „magyar AVGN” nem téves megállapítás, bár számomra érthetetlen okokból sokakban visszatetszést kelt. Igenis, freddyD a magyar AVGN, mert ugyanazt jelképezi a hazai cybervilágban, amit James Rolfe az amerikaiban/nemzetköziben: ő az az ember, akinek hála elindul a játékreviewelés, és rengetegen másolják. A tény, hogy a stílusuk gyökeresen más és freddy nagyon helyesen nem másolja külföldi kollégáját, nem változtat ezen.
Na de nem ez a lényeg. A lényeg az, hogy freddyD kis hazánk állampolgára, tehát magyar – és ennél fogva magyar mentalitással bír.
Hogy mit értek ez alatt? Imperfekt.
Freddy, miért nem élsz a lehetőségeiddel? Egy internetes híresség vagy, aki még arra sem veszi a fáradságot, hogy ezt kihasználja.
Abban a formában igen, hogy a videói minősége (nem tartalmi, külalaki) nem javul. A tény, hogy a közönségének ugyanaz a home-made minőség elegendő, sajnos azt jelenti, hogy ő magától nem szándékszik javítani azon. Csak apróságokra gondolok: a zúgó mikrofon, ami idegesítő és könnyen hallhatóvá teszi a vágásokat; a helyenként elcsukló, elfúló hang; az átmenetek nélküli, darabos vágások… órákig sorolhatnám ezeket, melyek kizökkentik a nézőt az agyatlan bámulástól.
Nyugodtan írhatjátok, hogy nem vagyok több, mint egy kötözködő kis köcsög, és csináljak jobbat, ha tudok. Imádom freddyD videóit, csak mivel a célközönség része vagyok (gy.k.: kocka), egyúttal olyan ember is, aki rengeteg apróságra felfigyel. Hiszen ezért is utáljuk azokat a játékokat, amiket bemutatsz.
Freddy, nem vagy filmrendező, mint James Rolfe. Rendben, ezzel nincs semmi baj. A baj azzal van, hogy felületes videókészítésed miatt sokan pártolnak el tőled a post-productiont tekintve tagadhatatlanul igényesebb kollégáid felé. Emlékszem anno erre a remek introra: biztos voltam benne, hogy végleg beteszed, annyira minőségi, nyugati volt. De nem, a kamuepizódra tetted be, és utána visszatértél a simára. Ez szomorú… nagyon, nagyon szomorú.
Életedben nem láttam nálad green screent, életemben nem láttam nálad még csak egy Movie Makeres effektet sem. Egyébként pontosan tudom, hogy nem azt használod: mindenesetre az a legalja.
A másik hatalmas problémád a kihasználatlan merchandise-lehetőség. Nem mondhatod, hogy nem akarsz ebből pénzt, mert akkor nem lett volna kinn az AdSense anno. Nincs ezzel baj, bolond az, aki ingyen szórakoztat másokat (ezúton kérek mindenkit egy klikkre ott jobb oldalt). De ha ez így van, csináld komolyan!
Van egy elszánt és fanatikus rajongótáborod. Csinálj netes boltot minden elképzelhető szarral! Megvennék, és ezt bizonyára te is tudod. Bocsásd aukcióra a Vaterán az autogramoddal hitelesített egeredet, Lula 3D-det, add el a díszcsomagolt szarodat, mert azt is megvennék!
A tény, hogy nem teszed, nem tesz nemessé. Enélkül is utálnak elegen, nem véletlenül nem olvasod a videóid alatti kommenteket. Ez csak impotens üzletemberré tesz, egy bolonddá, aki nem használja ki a lehetőségeit. Igazi magyar vagy, igazi kelet-európai. Egy szarba áztatott gyémánt, aki csak azért home-made, mert nem akar több lenni.
Hrutka Pál, ébredj fel. Álomvilágban élsz, ideálok és a lustaság vezetnek.
Soha nem mutatod meg az arcod.
Talán jobb is.

 

35 komment

Címkék: blog internet hülyék baki hungarikum freddyd

A bejegyzés trackback címe:

https://hulyeemberek.blog.hu/api/trackback/id/tr431538526

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

freddyD 2009.11.20. 07:04:13

Twitteren linkelték ezt be nekem, nagy érdeklődéssel el is olvastam az előbb.

Köszönöm az észrevételeket, amelyekre röviden reagálnék:

-Green screent nálam biztosan nem fogsz látni, úgyhogy követelni sem célszerű. Nem értek az ilyenekhez, teljesen magamtól tanultam meg Movie Makertől hogy megy ez a vágás egyáltalán. Ahol most vagyok, számomra már az is elegendő. Egy jobb programot használok fos számítógépemen, így lehetőségeim korlátozottak. És igenis már használtam effekteket :P

A régi mikrofonomnak semmilyen búgása nem volt, arról nem tehetek, hogy tönkrement. Az újnak másfajta hangzása van, erről sem tehetek, de azt hiszem ez sem olyan rossz.

- Pólók már alakulnak, más dologban meg nem látok fantáziát. Senki sem fog tőlem aláírt Mortyr játékot venni és mivel én nem tartom magam különleges alaknak, nem is akarok egy borítót összefirkálni.
A lehetőségekről meg sajnos nincs háttérinformációd, úgyhogy ne spekulálj.Nálam sokkal jobb és látogatottabb oldalak nem képesek találni partnert. És nálam még sikerült is néha és talán össze is jön még valami idén.

Ha vállalnám arcom, nevem, biztosan több lehetőségem volna (ahogy említetted is), de én ezt nem akarom, mert én és környezetemnek a nyugalmam többet ér, mint havi mondjuk 20 rugó. Sajnos tudom miről beszélek, már így anonim emberként is szembesülnöm kellett már kicsit komolyabb és kellemetlen inzultálással.

Az hogy imperfekt vagyok, az több mint egyértelmű és már sokszor bizonyított. Attól függetlenül, remélem kis gagyi videóimat még nézed továbbra is :)

freddyD 2009.11.20. 07:06:02

Nem is volt ez olyan rövid.
Hogy mennyit fecsegek...

A pár elírásért fenn bocsi (pl nyugalma), még reggel van

Csontpete · http://csontpete.puruttya.hu 2009.11.20. 09:28:08

Könyörgöm, mit várunk Freddytől, amatőr, de még így is sokkal szórakoztatóbb, mint a Budapest tévé bármelyik műsora! :-P
Nem vagyok a rajongód, de így tovább FreddyD, mindig megnézem a videóidat!

hererál · http://hulyeemberek.blog.hu/ 2009.11.20. 15:36:27

@freddyD: Hát ámulok és bámulok, s köszönöm a reakciót. Remélem, a vad szóhasználat mögött meglátod az építő kritikát, mely minden posztomra jellemző.

DanielRock · http://haikupower.blog.hu 2009.11.20. 18:29:24

Kedves hererál, te egy kötözködő köcsög vagy. Bocs, most tényleg.

nem kérem hogy csinálj te is hasonlót, de ha téged zavar hogy néhol hallatszik egy icipici kattanás, tagadó jelleme az értelmetlen kritikanélküli szardobálós kommentekre - ugyanígy a kritikanélküli dícsérő kommentekre -, ha téged ennyire zavar freddy szerény természete, te veled lehet a gond.

Az internet elég nagy hogy legyenek akik ne bírják freddyt, de nem csak azok léteznek akik mindig kommentelnek. Én is állandóan követem freddy munkásságait, mégse írom le mindig h ez most jóvolt, vagy nem. Tehát ha egy videónál csak szardobáló kommentek vannak, attól lehet a többségnek tetszett, és szerintem ez így van - mármint az utóbbi.

Az meg hogy bolondnak nézed amiért nem használja ki a pénzügyi lehetőségeket teljesen... nos, nem mindenki lehet kapitalista pöcs

Rainse · http://bugnews.blog.hu 2009.11.20. 18:33:38

OMG! Most az a bajod, hogy Freddyt nem a pénz érdekli? LOL

Rainse · http://bugnews.blog.hu 2009.11.20. 18:42:10

Ja és még valami... A videót nem az effekt teszi. Hanem az előadás mód. Amiben FreddyD verhetetlen.

hererál · http://hulyeemberek.blog.hu/ 2009.11.20. 19:21:10

@DanielRock: Szokásomhoz híven beléd köthetnék, hogy hol az isten kacskaringós nyelvcsapásaiban fogalmaztam úgy, hogy miért nem foglalkozik a kommentekkel? Ha lenyugodtál, észreveheted, hogy Ő MAGA le tudta reagálni értelmesen és intelligensen az írásom, és ez egy olyan dolog, ami a te képességeidet már látványosan felülmúlta.
@Rainse: OMG a bajom az, hogy a Big Rigs óta bármit letehet az asztalra és nektek jó LOL

DanielRock · http://haikupower.blog.hu 2009.11.20. 19:42:00

@hererál: én intelligensen áltam hozzá, a véleményem mondtam ki szépen, és ezt kapom... az internet fáj

DanielRock · http://haikupower.blog.hu 2009.11.20. 19:42:51

@DanielRock: másrészt, nem reagáltál konkrétan arra amit írtam.

hererál · http://hulyeemberek.blog.hu/ 2009.11.20. 19:59:23

@DanielRock: Elnézést kérek a hozzászólásom stílusáért, de te csak a "rant"-et láttad meg a posztban és ez mindig kiakaszt.
Tényleg nem reagáltam, basszus. Az icipici kattanás példa volt: a zavaró tény az, hogy (a közönség ugyanis nem várja el) Freddy nem akar fejleszteni a videói minőségén és nem érdeklik ezek az apróságok. És ez sajnálatos, mert sokkal több lehetne belőle, mint ami most.

DanielRock · http://haikupower.blog.hu 2009.11.20. 20:13:17

@hererál: megértelek, velem is megesik hogy elkattan az agyam...
tényleg jó lenne ha AVGN minőségű cuccokat kapnánk - vagy nem pont olyat, de hasonlót - de ezt nem várhatod el. ha profitálna is vmennyit a cuccokból amiket elad, fogadok nem a blog fejlesztésébe fektetné bele elsősorban. főleg így válságidőben.
És igazad van, a közönség se várja el, mert freddy előadásmódja óriási és mindez ingyen. Innen fogva rajtad kívül más rajongó miért ne fogadná el így ahogy van?

boca12 2009.11.20. 20:23:17

@freddyD: én természetesen adnék ki rá pénzt amit te árúlsz,söt tán még az értéküket is feltornáznád amiket eladnál.
@hererál:szerintem tökéletesek a videók amiket csinál freddyD,a videókra amiket csinál még ugy is hogy ha nem szeretném a videóit már pedig szeretem min.5/4 adnák.

hererál · http://hulyeemberek.blog.hu/ 2009.11.20. 20:28:19

@DanielRock: És miért ne legyen elvárásunk egy AVGN-minőségű cucc?
Az a gáz, hogy freddy pólókat nyomtat és kirakja az AdSense-t, de ezzel le is áll. Annyira nyugati lehetne, annyira monopolhelyzetben van itt! De nem, marad igazi magyar, keleties, kispolgári. Ez a baj.

DanielRock · http://haikupower.blog.hu 2009.11.20. 21:41:12

@hererál: nyugaton megtehetik az emberek hogy vesznek egy jó kamerát, meg hogy stúdióminőségű hang legyen a bemutatók alatt. freddynek viszont szerintem a való életben fontosabb dolgai is vannak amire költhetne. bár ezt nem tudhatom, de valószínüleg ez a helyzet... ha olyan könnyű lenne mint odakint, szerintem ő is megtenné

freddyD 2009.11.20. 21:43:22

A technikás témához még annyit írnék, hogy ha összehasonlítjátok az első évadot a harmadikkal, a technikai fejlődés érezhetően javult.

És ahogy írta valaki, csak a technika nem tesz jóvá semmit. Láthatjátok azt a szerencsétlen Irate Gamert, akinek minden percében van vagy legalább 5 órát igénybe vevő effekt, aztán mégis olyan fos az egész, hogy az rettenetes

@hererál: Konstruktív kritikával az égvilágon sosem volt még bajom.

DanielRock · http://haikupower.blog.hu 2009.11.20. 21:50:44

@freddyD: ezt különben én észre is vettem, nos tapasztalatod nőtt gondolom xD

Cs@tLós 2009.11.25. 00:00:11

Ez necces volt.Ezzel az erővel minden blog, ahol mondjuk hobbikról van szó, lehetne fizetős... Én meg azt tudom mondani arra az analógiára, amit FreddyDre mondtál: "Ez csak impotens üzletemberré tesz, egy bolonddá, aki nem használja ki a lehetőségeit. Igazi magyar vagy, igazi kelet-európai. Egy szarba áztatott gyémánt, aki csak azért home-made, mert nem akar több lenni."

Te pedig 1 tipikus nyugati stílusú fasz vagy, aki azt hiszi, hogy csak a pénz teheti emberré az embert. Attól mert ilyen szofisztikáltnak látszó módon nyilatkozol és írsz, egyáltalán nem építő a "kritikád", hanem értékeket rombolsz, egy sekélyes, felszínes ember vagy, mint a túlnyomó többség. Érezhető, hogy freddy azért "homméd", mert emberi akar maradni, mert hobbiból csinálja az egészet, és mert az emberek szeretik, sok vidám percet okoz nekik.
Gondolom nem érted, hogy ennek sokkal nagyobb értéke van mint a pénznek. Ha értenéd, a fenti írás meg sem született volna. James Rolfe, akihez annyira hasonlítgatod, is max 1-2 tárgyat kiárusít néha, meg a DVDt meg lehet venni a sorozat epizódaival, pedig ő nemzetközileg ismert. Freddyt valószínűleg még a rajongói is kivagyi kis senkinek tartanák onnantól ha az általa összefingott párnát árusítaná dedikálva vaterán.
Tudod, szerintem meg az olyan hozzáállású emberek miatt jutott ide a világ, amilyen te is vagy, csak a pénz meg a pénz, közben eltiporva az értékeket. És még kritizálni is mered az olyan embereket aki értéket képvisel, csak úgy "ingyen".
Én a helyedben sürgősen elgondolkodnék, hogy helyesen állok-e az élethez. A pénz valóban ennyire fontos kell hogy legyen?
Nem Freddy rajongó vagyok, de az ilyen emberektől kinyílik a bicska a zsebemben, mert nagy pofával megvetik azokat akikben még érték is van, és ezért jutottunk oda ahol tartunk, hogy önmagunkon meg a pénzen kívül semmi nem fontos.Szégyen.
Sajnálom, hogy hosszú lett a fejtegetés.

Cs@tLós 2009.11.25. 00:00:43

persze nem küldte el, nyamvadt blogmotor...biztos túl hosszú volt, vagy túl moralizálós a szöveg...:P

hererál · http://hulyeemberek.blog.hu/ 2009.11.25. 00:21:20

@Cs@tLós: Köszönöm a válogatott sértéseket. Egyszer még felhasználom egy posztban. James Rolfe egyébként konkrétan ebből él, (elfelejtkeztél a reklámfelületről az oldalán és a Donate gombócról).
freddyD meg anno kirakta az AdSense-t az oldalára, nyilvánvalóan nem azzal a szándékkal, hogy a szerzett pénzt elosztogassa a szegények közt. Innentől kezdve nem hobbiból csinálja, hanem nem él a lehetőségeivel, hiszen nyilvánvalóan megpróbálta.
Ja, és nem vennék az emberek? @boca12 az élő példája, hogy igen. Az emberek értékelik az ilyen dolgokat.

Maradjunk ennyiben. Akkor lennék buzi anyagias köcsög, ha azt javasolnám, hogy fizetőssé tegye a videóit. Nem, én azt mondom, hogy kereslet van, de kínálat nincs. Nem azt mondom, hogy erőltessen valamit.

Cs@tLós 2009.11.25. 04:05:07

@hererál: Nem, én azt mondom, hogy kereslet van, de kínálat nincs. Nem azt mondom, hogy erőltessen valamit.

A stílusod nem azt mutatja, hogy nem erőlteted. Teljesen hülyének nézed az alanyt, csak azért mert nem úgy gondolkodik ahogy te. Érdekes, ha rád mondják akkor válogatott sértés, ha te mondod másra akkor "építő jellegű kritika kicsit nyersen"?? Nem kettős mérce ez 1 hangyányit?
Nem mondtam azt sem, hogy kereslet nincs rá, azt mondtam, hogy kicsinyes senkinek tartanák, ha ezt csinálná. Ha meg csak jószándékú javaslatot teszünk azt nem ilyen stílusban szoktuk tenni, ez kritika, és a másikat ilyenért kritizálni szerintem értelmetlen. Csinálj te is videókritikákat (vagy bármi mást) és add el a koszos zsepit, telefingott párnát, megevett csoki papírját dedikálva vaterán. Ez a te döntésed. Freddy döntése meg az, hogy nem csinál ilyet, ezért bírálni...
Az adsense szerintem más mint a kiárusított lom.

Cs@tLós 2009.11.25. 04:07:31

@hererál: Nem, én azt mondom, hogy kereslet van, de kínálat nincs. Nem azt mondom, hogy erőltessen valamit.

A stílusod nem azt mutatja, hogy nem erőlteted. Teljesen hülyének nézed az alanyt, csak azért mert nem úgy gondolkodik ahogy te. Érdekes, ha rád mondják akkor válogatott sértés, ha te mondod másra akkor "építő jellegű kritika kicsit nyersen"?? Nem kettős mérce ez 1 hangyányit?
Nem mondtam azt sem, hogy kereslet nincs rá, azt mondtam, hogy kicsinyes senkinek tartanák, ha ezt csinálná. Ha meg csak jószándékú javaslatot teszünk azt nem ilyen stílusban szoktuk tenni, ez kritika, és a másikat ilyenért kritizálni szerintem értelmetlen. Csinálj te is videókritikákat (vagy bármi mást) és add el a koszos zsepit, telefingott párnát, megevett csoki papírját dedikálva vaterán. Ez a te döntésed. Freddy döntése meg az, hogy nem csinál ilyet, ezért bírálni...
Az adsense szerintem más mint a kiárusított lom.

Cs@tLós 2009.11.25. 04:11:04

@hererál: Nem, én azt mondom, hogy kereslet van, de kínálat nincs. Nem azt mondom, hogy erőltessen valamit.

A stílusod nem azt mutatja, hogy nem erőlteted. Teljesen hülyének nézed az alanyt, csak azért mert nem úgy gondolkodik ahogy te. Érdekes, ha rád mondják akkor válogatott sértés, ha te mondod másra akkor "építő jellegű kritika kicsit nyersen"?? Nem kettős mérce ez 1 hangyányit?
Nem mondtam azt sem, hogy kereslet nincs rá (kereslet szinte mindenre van), azt mondtam, hogy kicsinyes senkinek tartanák, ha ezt csinálná. Ha meg csak jószándékú javaslatot teszünk azt nem ilyen stílusban szoktuk tenni, ez kritika, és a másikat ilyenért kritizálni szerintem értelmetlen, és bunkó, felszines dolog. Csinálj te is videókritikákat (vagy bármi mást) és add el a koszos zsepit, telefingott párnát, megevett csoki papírt dedikálva vaterán. Ez a te döntésed. Freddy döntése meg az, hogy nem csinál ilyet,és ezért senkinek nincs joga bírálni...legalábbis ilyen stílusban nem. Véleménye persze mindenkinek lehet.
Az adsense szerintem más mint a kiárusított lom. Előbbi adja magát, nincs nagyon meló vele, az utóbbi meg értelmetlen, továbbá kevés folyna be belőle a befektetett energiához képest.

Cs@tLós 2009.11.25. 04:12:12

@hererál: Nem, én azt mondom, hogy kereslet van, de kínálat nincs. Nem azt mondom, hogy erőltessen valamit.

A stílusod nem azt mutatja, hogy nem erőlteted. Teljesen hülyének nézed az alanyt, csak azért mert nem úgy gondolkodik ahogy te. Érdekes, ha rád mondják akkor válogatott sértés, ha te mondod másra akkor "építő jellegű kritika kicsit nyersen"?? Nem kettős mérce ez 1 hangyányit?
Nem mondtam azt sem, hogy kereslet nincs rá (kereslet szinte mindenre van), azt mondtam, hogy kicsinyes senkinek tartanák, ha ezt csinálná. Ha meg csak jószándékú javaslatot teszünk azt nem ilyen stílusban szoktuk tenni, ez kritika, és a másikat ilyenért kritizálni szerintem értelmetlen, és bunkó, felszines dolog. Csinálj te is videókritikákat (vagy bármi mást) és add el a koszos zsepit, telefingott párnát, megevett csoki papírt dedikálva vaterán. Ez a te döntésed. Freddy döntése meg az, hogy nem csinál ilyet,és ezért senkinek nincs joga bírálni...legalábbis ilyen stílusban nem. Véleménye persze mindenkinek lehet.
Az adsense szerintem más mint a kiárusított lom. Előbbi adja magát, nincs nagyon meló vele, az utóbbi meg értelmetlen, továbbá kevés folyna be belőle a befektetett energiához képest.

Cs@tLós 2009.11.25. 04:22:21

Ájláv firefox :) szorri, nem flood akart lenni, csak internal server errort írt, nem is jelent meg a komment. Erre most 4x is. Ez van, ezért nem szeretek blogokon kommentelni. Nem is fogok ide sem, a téma úgyis kivesézve már.

kihereral · http://kihereral.blog.hu/ 2009.11.25. 10:21:39

@Cs@tLós: Legalább nyomatékosítottad, talán jobban megérti :) ...

hererál · http://hulyeemberek.blog.hu/ 2009.11.25. 12:27:29

@Cs@tLós: Oké, remélem, nem zavar, ha az egyiket leszedem ;)
Megértem, ha nem tetszik a poszt stílusa (helyreigazítást bármikor hajlandó vagyok közzétenni, ez a policy), de ne feledd, freddyD is megértette, mire célzok, és innentől kezdve szerintem tényleg túlbeszéljük (pedig imádok vitatkozni :D)

sz3ntsz4r 2009.11.25. 19:16:54

Hererál, sok hülye ember van, de amekkora te vagy, az ritka.
"Profin" megfogalmazott "építőjellegű" kritika, illik a stílusa az oldal nevéhez, és a cikk írójához. Menj, mondj pár papnak azt, hogy áruljon pornófilmeket a hívők között, sőt, magának a pápának, hogy forgasson. Az emberek megvennék. Csak éppenséggel jelentős tömeget veszítenének.
Mi bajod a home-made szinttel? Az emberek szórakoztatása a célja, ahhoz meg bőven megfelel. Igen, lehetne jobb minőség, de minek? Egyáltalán hogy lehet elvárni? A minőségével nekem nincs bajom, szerintem egész jó. Viszont a te cikked... Nekem úgy jön le, mintha kis piros golyóra mondanád hogy nagy fekete kocka.
Máskor megpróbálhatnád lekötözni magad egy villámhárítóhoz, mielőtt írnál. Lehetőleg viharban is próbáld ki! (jó, tudom hogy az oszlop leföldelt, de legalább megégetné az ujjait)
Ezt vedd építő jelegű kritikának, és hogy megértsd, kijelentem:
kétség kívül te vagy a hulyeemberek.blog.hu -n a legelső, a legnagyobb és az utánozhatatlan. Büszkén elviheted az első helyezetnek járó díjat. Add át magadnak nyugodtan.

kékzonbi 2009.11.25. 20:20:34

"életemben nem láttam nálad még csak egy Movie Makeres effektet sem."
freddyD véletlenül nem Sony Vegas-t használ...?

hererál · http://hulyeemberek.blog.hu/ 2009.11.25. 20:40:25

@kékzonbi: Igen, csak az a legalja. Eredetileg odaírtam, de rohadt zavaros lett a mondat tőle, ezért kiszedtem egyik este.

Nem vagyok fideszes 2010.01.14. 15:39:40

Ez a post egy baromság, az írójának kurvára nincs igaza. FreddyD videoi pont úgy jók, ahogy vannak, rém jópofán amatőrök és emberiek. Egyébként meg igazából egyetlen objektív mérő van, ez pedig az oldalának/videoinak a látogatottsága, ami ha jól sejtem igencsak magas. A számok nem hazudnak, ha ennyien nézik, akkor ennyien szeretik. Így. Pont.

szkennel 2010.05.04. 16:42:07

Én egyetértek a cikkel, azért mert hogyha tényleg normális minősében csinálná FreddyD a videóit, és árulná DVD-n én tuti megvenném

freddyD 2010.05.04. 16:46:17

@szkennel: Pajtás, kiadnám én HD-ben is és DVD-n, de akkor ti majd ugye álljátok az ügyvédi költségeket, amik rám hárulnának a játék/zenekiadóktól?

Simonito 2010.10.10. 20:00:58

Eloszor is elnezest kernek mindenkitol a helyes iras miat nem hasznalok magyar bilentyuzetet.
Terjunk a targyra szerintem freddyd nem kell kritizalni,igaz hogy nem valami szuper minosegu vieok de amit mondani akarnak nekunk az benne van,szepen bemutatja a jatek legrosszab jeleneteit,van humora ami nagyon fontos es epp az hogy a kommenteket is kezeli mert az egyik videoban meg is emliti hogy kiteszi GunterGranat kepet mert kertek a rajongok.

Szerintem minden tisztelet az ove ahoz kepest hogy othon es szukos anyagi korulmenyek kozot csinalja nagyon jok lettek a videok.

Amint mar o maga is emlitete komoly perekel jarna az hogyha kiadna picra a videokat es szerintem nem valami jo erzes az hogyha minden heten valami hulyesegert behivnanak benunket a birosagra mert mar megint be berelt valami idota ceg (pl CityInteractiv :) ).

Azt is figyelembe kell meg vennunk hogy freddyd egyedul dolgozik mig AVGN rendezoje szerintem nem egyedul dolgozot.
Freddyd vegig jatsza a jatekokat es kozben le is filmezi,oszevagja a videokat es meg feltolti az oldalra is es ezzeket a dolgokat egyedul csinalja.

Szerintem jo munkat vegez es akinek nem tetszik hat az nezen masat pl MOnika Show az egy kulturalt musor pl ojanoknak mint akik nem birjak freddy videoit

Viszlat es elnezest a helyes irasert.
süti beállítások módosítása