Kontakt

hulyeemberek@citromail.hu

Tvityó

Kimiccól

Ki van itt?

Címkék

18 (2) adat (4) alku (2) amerika (2) angolország (2) autó (3) baki (11) betegség (1) bevásárlóközpont (3) blog (14) boksz (3) bűn (5) bürokrácia (2) celeb (12) első (1) erdei (3) fidesz (7) film (5) flash (1) foci (3) fontos (13) freddyd (1) frizbi (1) hagyomány (6) hellókarácsony (1) hétköznap (21) hollywood (1) hülyék (82) hungarikum (32) index (3) internet (19) iskola (4) jobbik (5) kampány (3) kamu (6) kis játékelmélet (5) kocka (13) konzum (9) korrupció (2) közlöködés (3) közvetítés (3) kritika (10) lmp (2) lopás (5) magánfilozófia (10) másság (9) maunika (2) mszp (4) munka (4) művészet (2) norbi (2) ov (3) párkapcsolat (3) parlament (3) pénz (5) picsa (2) politika (17) primitív (4) probléma (6) rádió (2) rasszizmus (6) reklám (1) re akció (4) sport (19) sportgéza (8) szaknemértő (4) szar (1) szavazás (4) színház (1) társadalom (3) társkereső (1) téldömping (2) telefon (1) tévé (30) u16 (1) undorító (6) vallás (1) vendégszerző (11) vers (1) voks10 (2) who (1) wikipedia (1)

Magánfilozófia – A Nagy Cigányposzt

2010.05.17. 01:05 :: hererál

Drága Jobbik-szavazók, itt az alkalom, amire vártatok! Ide küldjétek a retket, ne a Subbára! Csak el ne felejtsétek, hogy pártotok hivatalosan nem rasszista, így az „A büdös kurva anyádat te rohadt cigány kurva!!!! Falhoz kellett volna baszni amikor születtél vagy egy nagy vasdarabot szúrni anyád hasába!!!!! Undorító csotány férgek vagytok akik élösködnek a magyaron!!! Fel kell gyujtani az összes rohadékot!!!” és az „Egy helyre kell őket terelni azt közéjők dobni egy arannyakláncot...kiírtanák ezek saját magukat is”-típusú komoly iskolázottságra valló beírások sajnos pont azt a „tévhitet” erősíti, hogy a Jobbik és szavazói rasszisták.

Na de vágjunk bele, hmm, mondjuk egy számotokra felháborító gondolattal: nincs cigánybűnözés.
Búúú, hőőő főőő? Akkor tudjátok, mit? Van cigánybűnözés. Ugyanúgy, mint politikusbűnözés, férfibűnözés, középosztálybűnözés, japánbűnözés, feketebűnözés, fehérbűnözés, baloldali bűnözés, szélsőjobboldali bűnözés. Minden csoportnak megvan az a „bűncsoportja”, amit rendszeresen elkövet és ami főleg rá jellemző. Teljesen mindegy, mi alapján határozzuk meg a csoportot: rassz, bőrszín, foglalkozás, anyagi helyzet. A tény, hogy sok cigány lop, nem változtat ezen. Ahogy tanult ismerősöm fogalmaz: a bűnözés nem etnikai specifikum. Azt osztom, hogy a túlliberális csoportok miatt megkülönböztetjük a cigányokat, amikor bűnözésről van szó, de ez már lassan a pozitív diszkrimináció kategóriája. Mi lenne, ha nem állítanánk fel csoportokat és mindenki megkapná, amit érdemel? Nem kell külön apparátus a késelő cigány miatt, ugyanazt kell vele csinálni, mint a skinheaddel. Ja, hogy előle is elfut a rendőrség? Akkor a probléma máshol gyökerezik.
 
Nem vagy cigány, nem élsz ott. Ha ott is élsz, nem tudod, mi zajlik le a fejükben. Sajnos azt kell mondanom, biológiailag pontosan ugyanolyan ember, mint te vagy, nem alacsonyabb rendű nálad. A cigány pontosan ugyanolyan ember, mint te.
Emlékszünk a század eleji Amerikára és a négerek helyzetére? Alacsonyabb rendű, primitív népcsoport… ki kell őket irtani… apartheid Afrikában, szegregáció, kitiltások… ismerős a hozzácsatolt propaganda és „kutatások”? Nem hasonlít ez egy kicsit arra, ahogy a cigányokat kezelik ma a rasszista csoportok?
 
Egyáltalán, mi neked a cigány? Egy bőrszín vagy egy tulajdonsághalmaz? Neked minden sötétbőrű cigány? És utálod a cigányokat? Akkor rasszista vagy. Neked a nagyhangú, agresszív, mocskos, bűnöző életmódot folytató ember a cigány? Akkor nem a cigányokról beszélsz, lepukkant emberekről beszélsz. A vér nem kötelez, a csoportnyomás viszont annál inkább. Igen, sok cigány lop és sok cigány tetves. De ez azért van így, mert a közösségük ilyen és elnyomja azt, aki másképp akar élni (lásd lentebb). Nem azért, mert a „vérükben van”. Fogd fel. Ha egy cigány meg akar késelni, lődd pofán. Normális társadalomban (ami nem a miénk) önvédelem. Itt lehetséges, hogy rasszizmussal fognak vádolni. De akkor is, a béemvés-verőemberes cigóval vagy a rablótámadóval emberkedj, ne a tatárszentgyörgyi házat gyújtsd rá azokra, akik nem csináltak semmit. Ha azt akarod, hogy hulljon a férgese, ne az egészséges almát taposd szét. Tanulj meg disztingválni és rájössz: nem egy faj az, amit gyűlölsz. Ha mégis, akkor nem neked szól a poszt, te csak egy egyszerű rasszista vagy.
 
Mielőtt rázendítenétek arra, hogy hány cigánnyal találkoztam, előre válaszolok: jobban meg tudom ítélni a cigányokat, mint az, aki csak a bűnözőkkel és a Mónika Show (Isten nyugosztalja azt a szart) képernyőjén szereplőkkel találkozott.
Az elképesztően tömény cigány közösségek a csoportnyomás és iskolázatlanság miatt sajnos tényleg a bűnözés irányába löki tagjait. De nekem ne mondja senki, hogy a cigányoknak a vérében van a bűnözés, mert ilyet is hallottam már. Ez ugyanis azt feltételezné, hogy ha születésekor adoptálnának egy cigánygyereket, akkor abból is egy ugyanolyan primitív, félni- vagy nevetnivaló felnőtt lenne, mint az eredeti közösségének összes negatív hatásának kitett cigányból.
 
Természetesen nem vagyok egyoldalú, hadd osszam ki a túlliberálisokat is. Az sem megoldás, amit ők javasolnak. Bár nem oldja meg a problémát a cigánytelep felgyújtása, sem a kard-ki-kard (bár szerintem sokaknak nem hiányoznának a rasszista és a cigány erők küzdelme során elhulló emberek), a politikai alapú integráció nem működhet.
Nem fogja a közgondolkodást megváltoztatni az, hogy az állam babusgatja a cigányokat és rasszizmust kiált, ha felpofozzák a tanárverő purdét. Nem fogja megváltoztatni a közgondolkodást az, ha egy csomó pénzt ölünk a felzárkóztatásba.
Mit csinálunk a mélyszegénységben élő magyarokkal? Semmit. Akkor ne csináljunk semmit a mélyszegénységben élő cigányokkal sem. Oldják meg maguk.
 
„A cigányság körében mutatkozó bűnelkövetés elsősorban következményi jelenség, nem etnikai specifikum. A bűnelkövetés megjelenik minden olyan társadalmi csoportban, amely súlyos hátrányokkal küzd, ahol leszakadt, lepusztult, elszegényedett környezetben élnek az emberek. Egy ilyen közegben a többségi társadalom nagyobbik része által tiszteletben tartott „szent” értékek, erkölcsi normák és fékek gyakorlatilag elporladnak.”
Igen, de a cigány kerül a híradóba, mert az eladható. És a túlzásba eső emberijogi okoskák egyből elkezdenek vinnyogni. Nem tudom, hogy lehet ez, de ebben a helyzetben mindenki kontraproduktívan cselekszik.
 
A jelek szerint nem csak a rasszistáknak és a szélsőjobboldalnak, hanem a liberálisoknak is ugyanazt kell üzennem: A cigány pontosan olyan ember, mint te vagy én.
 
Kezeld hát ugyanúgy. Ez vonatkozik rád is, Mr. Sokpénzzelfelzárkóztatjukszegényeket.
Ha a cigányok ugyanannyi pénzt kapnának, mint a többiek, hamar munkára kényszerülnének. Ha előtte megkéselnek egy halom fehér embert, akkor csak magukra maradnak, saját akaratukból gettósodnak. Ha már a vajda is elismeri a cigányság felelősségét, láthatjuk, hogy a probléma megoldható. És természetesen nem mondom azt, hogy mindenért a csúnya rossz többség a felelős: a kutatások szerint „…csak a szegénység és a kirekesztettség miatti sorsközösség tartja össze az elszigetelt telepeken élő romákat, s kiközösítik azokat, akik ki akarnak emelkedni közülük.” Az utolsó mondatra hívnám fel a figyelmet: ez a probléma belülről fakad, kívülről nem fogjuk tudni megoldani.
Nem kell, nem szabad a cigányokat másképp kezelni, mint a fehéreket. A pozitív diszkrimináció sem engedhető meg.
Elvégre ez az integráció, nemde?

 

368 komment · 3 trackback

Címkék: politika jobbik iskola hungarikum rasszizmus probléma másság magánfilozófia

A bejegyzés trackback címe:

https://hulyeemberek.blog.hu/api/trackback/id/tr262008966

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: M. Péter György nyílt levele a magyarországi rasszizmusról Los Angelesből 2010.05.17. 15:49:50

"-Ez egy könyv? -Nem, ez a plafon." (példapárbeszéd egy életcentrikus orosz nyelvkönyvben) Kedves honfitársaim! Roma barátaim! Szomorú vagyok, szomorú, mint a farkatlan füles a szivárvány tövében. Lógathatnám kamillá...

Trackback: Magánfilozófia – A Nagy Cigányposzt utóélete 2010.05.17. 13:30:53

Erről.   Egyszerre áldás és átok egy Index-főoldal. Egyrészt sokakhoz eljutnak a gondolataim, másrészt olyanokhoz is eljutnak, akik nem veszik a fáradságot, hogy gondolkodjanak. Édes, ahogy balos és jobbos kart karba öltve akad ki a posztomon. Az...

Trackback: Magyarok, megjöttek a cigányok! 2010.05.17. 12:10:22

A magyar történelembe, 1990. március 19-20 a fekete március néven vonulhat be. Nem sokkal a román forradalom után komoly etnikai alapú összecsapásra került sor. Fellázított románok törtek rá a marosvásárhelyi magyarokra. Mert a politikai így óhajtotta....

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.05.17. 14:58:23

A cigányok is emberek, persze! Mi lesz a következő? Hogy a négerek is?! Ha-ha-ha

magyar-thaicsirke 2010.05.17. 15:01:16

Bizonyára vannak normális, iskolázott vagy becsületesen dolgozó cigányok. Kb 10%.
De a "maradék" 90% pontosan jól elvan így, ahogy. Természetesnek veszik, hogy a bolond magyarok dolgoznak azért, hogy őket meg a milliónyi gyereküket eltartsuk. Hálából vidáman belédkötnek vonaton, buszon, utcán, akárhol. Nem azért, mert hozzájuk szóltál, csupán a móka kedvéért.
Nem tudom, te a híradóban hol látsz hírt arról, hogy cigány bántott magyart. Az ilyeneket eltussolják szokás szerint. Ha fordítva történik a dolog, akkor azonnal rasszizmusért kiáltanak. Az, hogy nincs pénzük, hülyeség. Ajánlom, hogy költözz Szabolcs-megyébe. És segélyosztáskor csatangolj egyet akármelyik városban.
Esetleg fogadj örökbe cigány gyerekeket. Aztán meséld el, hogy mit tapasztaltál. Vagy menj el családokhoz és kérdezd ki őket, mennyire tudnak/tudtak beilleszkedni a roma származású gyerekek egy normális családba. Hidd el, lesújtó lenne a végeredmény.
Rengeteg ismerősöm keres idénymunkára embereket. Igen, cigányokat is. A válasz: ennyiért inkább otthon vagyok. A segély jobban megéri.
Nem tudom miféle környezetben élsz barátságos- okos- dolgos romákkal körülvéve, de szép hely lehet.

zomg · http://lixnix.tumblr.com 2010.05.17. 15:07:30

hogy a hozzad hasonlo magat eszetlenul okosnak gondolo liberalis fogyatekos egyetemre jaro de gravitacioval tisztaban nem levo baszatlan bolcseszpicsa is megertse:

a ciganysagon belul magasan felulreprezentalt a bunelkovetok aranya a standard mintahoz kepest

erre tudnal valami spriccet idetolni a fospisztolybol?

nestrot10 2010.05.17. 15:07:42

A Cigányoknak nincs mitől tartani...Ők adták a Miniszterelnököt! heheh Orsós:)

csiribi (törölt) 2010.05.17. 15:08:38

A cigány pont olyan ember, mint te vagy...

dejv90 2010.05.17. 15:10:07

szerintem a postíró is csak a maunika showban látott cigányt

BéLóg 2010.05.17. 15:12:20

Tegnap bementem az önkormányzathoz, segélyt kértem a kutyámnak. Kinevettek, hogy kutyáknak nem jár segély.

Erre én mondtam, hogy a kutyám fekete bőrű, mocskos, büdös, ápolatlan, rossz lehelletű, sosem mosakszik. Állandóan hangoskodik, amivel másokat zavar. Életébe sosem dolgozott, egész nap az utcán kódorog, ahol gyerekeket és időseket zaklat. A fehér embertől tart, de falkában nagyon bátor, akkor bárkinek nekimegy.
Lop, rabol, az utcára piszkít, bármit megeszik, még dögöt is. Minden udvarban van egy kölke de magának fogalma sincsen arról, ki az apja.

Az ügyintéző bólogatott és közölte, a jövő hónaptól folyósítják a segélyt.

Felzárkóztatás, ez a lényeg, mondta. Felzárkóztatás.

Abu 2010.05.17. 15:17:01

az integráció az, hogy próbálunk tenni az ellen, hogy az ugyanolyannak születő cigány csecsemő a lehető legkevésbé legyen hátrányos helyzetben a vele egykorú fehér csecsemőtől iskolakezdésre szociokultúrális szempontból és ez bizony egy befektetés, ami pénzbe kerül, ami idővel azonban megtérül. A cigányok integrációja mindannyiunk érdeke és Magyarország európán belüli felzárkóztatásának az egyetlen lehetősége.

BéLóg 2010.05.17. 15:21:36

@Abu: ...amelyre már eddig is MILLIÁRDOKAT adtunk ki úgy, hogy SEMMI, ismétlem semmi eredménye nem lett.
Ellenben kineveltünk egy erőszakos, bűnöző életmódot folytató, semmire nem hajlandó kurva öntudatos cigány generációt.

Leülhetsz Abu, egyes!

A cigányok még a romáknak adott forrásokat is meglopták, a saját fajtájukat.

Ezen túlmenően pedig a pénzes vagy művelt romák SEMMIT, de semmit nem tesznek saját fajtájuk felelmelkedéért, mert az nem az ő dolguk, hanem a "magyaroké"... Sőt mi több, ők utálják legjobban a cigányokat.

Roma =/= cigány.
Van fehér cigány is, csak kevesebben, és egyébként ős is börtönben ül.

csillagkutya seven 2010.05.17. 15:21:57

@csiribi:
na most az emberi mivoltukat nem vitatja senki sem...emberek bizony ők is, de nem mindegy, hogy mifélék! európában bulgária, szlovákia, cshország, ukrajna, románia, oroszo., moldávia és mi vagyunk ellátva belőlük jócskán...de vajon miért van az, hogy mindenütt csak a probléma van velük! vajon miért? de hála az uniónak, lassan mindenütt megismerik a fajtájukat...fémtolvajlás finnországban...

Archenemy 2010.05.17. 15:26:14

@blacklord: Nem akarok kihozni semmit. Én nem hiszek "felsőbbrendűségben" meg ilyesmikben. Egy dolgot szeretnék elérni, ha belátnánk, hogy a "nincs mentális különbség a rasszok között, nagyon kicsi sem, semmilyen sem" álláspont egy dogma. Jó szándékú, értékelem, de egyelőre akkor is dogmának látom.

Kismacska (BELLA) 2010.05.17. 15:31:30

@deflorator: persze, nem is azt vitatom, hogy egyénileg milyen különböző képességekkel rendelkezünk még mi is itt a többségi társadalomban!

De a cigányok között is éppen így különbségek vannak, de nincs olyan, hogy csak azért, mert cigány, másra már nem is alkalmas...

És itt ismét nem védeni akarom őket!

Csak nem vagyok fajgyűlölő. Itt sokan olyan jól megfogalmazták a lényeget: tartsák be azokat az írott és íratlan törvényeket, szabályokat amik alapján én is élek. És akkor jól megleszünk.

wrong 2010.05.17. 15:31:52

Nagyszerű! Most, hogy néhányan (a hűbeleBALázsok közül) eljutnak eddig a "feltélelezésig", lassan ideje lenne ( tudom, ez több évtizedes meló lesz), hogy a cigánybűnözés: 1. RASSZISTA, 2. inkább a csoportosan elkövetett súlyos testi sértés jellemzi (ami a közvéleményt felháborítja). Az első pont magyarázata: Menjetek el a nyóckerbe, vagy bármely olyan város(rész)be, ahol tömegesen élnek romák. Menjetek egyedül, sétálgassatok közöttük, mobilozzatok, vegyetek fel minden nap szép és jó drága ruhákat. Vagy épp járjatok éjszakain Budapesten néha. Figyeljétek meg őket, ha szerencsétek lesz, LÁTNI ÉS TAPASZTALNI fogjátok, hogy a cigányok csoportosan és egyértelműen csak és kizárólag a védtelenebb (gyengébb v egyedül lévő) fehér embert támadják meg. Azért, mert fehér. Ez az, amit ti okostojások, rasszizmusnak neveztek. Hát akkor ideje rádöbbenni, hogy visszafelé is érvényes! És ez az a TÉNY, ami miatt a legtöbb ember pokolra kívánja az összeset, és nem az, mert valaki aztmondta neki az oviban h vigyázzacigánnyal, mer vámpírfoga van. AZ átlagember megtapasztalja, amit ti nem, vagy csak szimplán leszartok.
És jó hírem van, lenne megoldás, szociológus hallgató vagyok, már évtizedekkel ezelőtt konkrét programokat találtak ki, hogy az oktatáson keresztül, MEGNEVELJÉK őket, de érdekes módon, az elmúlt nyolc év szadesz bagázsa inkább magának lopott és féreg módjára élősködött az embereken. Ezalatt tovább nőtt egy olyan nemzedék, aminek már semmi esélye sincs arra, hogy ne lépjen a bűnözés útjára. És ha valaha is polgárháborús szettek lesznek az országban, vagy véres konfliktusok, az nem a szélsőjobb műve, hanem a TIÉTEK, libsikéim. Ti voltatok, akik nem tettek semmit. A jobbik csak egy reakció arra, hogy már elviselhetetlen a magyar emberek elleni mindennapos cigányterror.

Antifaszok Réme 2010.05.17. 15:32:13

Aki ezt a posztot írta, költözzön a cigányok közé, pl. Ózdon.

Bekamerázzuk, mint a Való Világban, és megnézzük, meddig bírja ki velük. (Élve...)

Képmutató.

vernyul 2010.05.17. 15:40:53

@Archenemy:
És arra van, hogy nincsen különbség?

Ezt írtam le a kommentemben, nézd meg. Az élet ezt igazolja, én nem hiszem, hogy ezt lehet tovább ragozni.

Az IQ meg eleve tanult képességeket mér jórészt. Ld. logika.

BéLóg 2010.05.17. 15:42:30

Ha az ember rendőrségi TANKÖNYVEKET olvas, érdekes dolgokat talál.
Például hogy van gyerekbűnözés. Ismérvei ez meg ez. Fellépés ellene ez meg ez. Felismerjük. Kezeljük. Megszüntetjük.
Például van fehérgalléros bűnözés. Ismérvei ez meg ez. Fellépés ellene ez meg ez. Felismerjük. Kezeljük. Megszüntetjük.
Például van ukrán/török/szerb/orosz/satöbbi (mafia) bűnözés. Ismérvei ez meg ez. Fellépés ellene ez meg ez. Felismerjük. Kezeljük. Megszüntetjük.

Fellépni egy rossz dologgal szemben akkor lehet, ha azt NEVÉN NEVEZZÜK. Aminek nevet adunk, azzal tudunk foglalkozni, vbizsgálni, KEZELNI.
A liberálisok egyik legnagyobb bűne az, hogy MEGTILTOTTÁK hogy a cigánybűnözést a nevén nevezzük.
Így azt nem is ismerhetjük fel és így nem tehetünk ellene semmit.

Pedig a rendőrségi TANkönyvekben van ilyen is:
Cigánybűnözés. Ismérvei ez meg ez. Fellépés ellene ez meg ez. Felismerjük. Kezeljük. Megszüntetjük.

Most hogy a ballib belepusztult, talán újból elővehetjük a régi TANkönyveket.

BéLóg 2010.05.17. 15:46:55

Ja és mellékesen:
Van gyerekbűnözés, mégsem tiltakoznak a gyerekesek.
Van fiatalkorú bűnözés, mégsem tiltakozank a fiatalkorúak.
Van fehérgalléros bűnözés, mégsem tiltakoznak a "fehérgallérosok".
Van ukrán (orosz, szerb, török, kínai, satöbbi ) bűnözés, mégsem tiltakoznak az itt élő ukránok (oroszok, szerbek, törökök, kínaiak, satöbbik).

VAN cigánybűnözés.
Vajon miért van az, hogy cigány tiltakozással tele a világ?
Pontosabban: Kinek is köszönhetjük ezt?

magyar-thaicsirke 2010.05.17. 15:46:58

@BéLóg: ez egyébként tényleg így van, a legtöbb gazdag cigány megtagadja a származását.

Kismacska (BELLA) 2010.05.17. 15:51:11

@johannes vatatzes: bocs, én nem vagyok Jobbikos, de nem szeretem a cigányokat, nem baj?

Sőt, ezekért a kommentekért nem kapok egy fillért sem, de gyanítom, hogy itt más sem. Az mekkora már, hogy csak azért, mert nem szeretem a társadalmon élősködő ingyenélők egy igen nagy számú csoportját (a többit se), már Jobbikos vagyok. Ez tényleg nagyon LOL. Komolyan.

koalamackó 2010.05.17. 15:51:35

Sziasztok !

Elöljáróban, elnézést szeretnék kérni a hosszú post miatt. Én csak annyit szeretnék ehhez az egészhez hozzáfűzni, hogy a cikk írója és akik tagadják az ún "cigánybűnözés" létezését, feltehetőleg soha nem éltek olyan közegben, ahol napi rendszerességgel fenyegetőznek, este lopják, ami mozdítható és a kiterjedt családi hálózat révén, egy-egy vitás ügyben, megjelenik 25 tesóka, akik, tekintve, hogy tisztában vannak azzal, hogy nincs rendőr a közelben, bármit megtehetnek szinte. A cigányok ha tetszik, ha nem, önmagukat gettósítják és bármilyen jóérzésű embernek ez szemet szúr, akár liberális, akár nem. Ebben az egészben sajnos, a többség felelőssége van, máshol nem hagyják, hogy a cigányok ( vagy bárkik ) gettósítsák magukat. Aki azért lop, hogy a legújabb "nájkcipőben" dzsukelkodjon, az nem megélhetési bűnöző, hanem cigánybűnöző. Hozzátenném az egészhez, cigány az, aki annak vallja magát, mint tudjuk, tehát eleve, aki a cigánybűnözéssel kapcsolatben felhozza a rasszizmust, arról egészen biztosan kijelenthető, hogy ő maga rasszista. Cigánynak nem lehet születni, azzá viszont lehet válni. Felfogható életstílusként is. Az emberek már átlátnak a szitán : TESSÉK BEILLESZKEDNI ! Ha nem akarnak magyarok lenni, menjenek el, mint ahogy sokan teszik. A dolgozni nem akaró, csicskát tartó, segélyből megélni szándékozó embereket sehol nem szeretik, itt sem. Nehogy már ezek az emberek sajnáltassák magukat és mi legyünk a hibásak.

Netuddki. 2010.05.17. 15:59:00

@BéLóg: "Megszüntetjük."

Na persze. Akkor ismerkedjünk meg a következő fogalommal.
Rendőrbűnözés... (elég ha csak nem csinálja meg a munkáját. azt amiért fizetem b+)

Kismacska (BELLA) 2010.05.17. 15:59:33

@NoOne: el kellene menni a mélyszegénységben élő cigányokhoz és elmondani, mi a kiút a helyzetükből és ezen hogy tudnak változtatni.

Semmibe nem kerül bejáratni a purdét az oskolába, ruhát kapnak segélyből is, tankönyv-kaja ingyen van, annyit kell tenni, hogy normális viselkedésre és higiéniára tanítani a gyereket és otthon békén hagyni tanulni.

Meggyőződésem, hogy egy nemzedék alatt ki tudnának törni a nyomorból (meg a belőlünk élésből).

Netuddki. 2010.05.17. 16:02:35

@BéLóg: Talán azért, mert az egy rassz, kisebbségi népcsoport megnevezése. A fiatalkorú, fehérgalléros ill. egy országnév meg nem.
Ééééérteeem?

ryuk (törölt) 2010.05.17. 16:03:04

jó poszt, grat. a baj csak az, hogy az egyes embereknek nem ugyanazt jelentik ugyanazon fogalmak, ezért "vagy" cigánybérenc és kirekesztő egyszerre. és ezért nem lehet majd közös kiindulópontot találni sem ebben a kérdésben, sem sok másban sem. és persze azért sem, mert az emberek hülyék. nagyon hülyék.

izlésrendőrség 2010.05.17. 16:09:22

na mi van seggfej posztolo, megint öngol?

szämoljam össze hogy a kb 300 hozzäszoläsbol 290 szerint a cigäny = baj, problema, gond

ellenben 2-5 liberäl tetü irogat minden blogba, ugyanazt a szart manträzza, teljesen mindegy neki mit kerdeznek / väalszolnak, hiäba a többezer teny a pofäjukba, semmi...kär ezeknek bärmit is väalszolni...remelem az anyjukat, de inkäbb a kishugukat anälba tolja egy kancigäny, de szeretnem ha mindezt lätnä is a faszopo cigänyfajvedöje...utänna pedig kerüljön a romäkhoz csicskänak, mondjuk örökre

szerintemlehetséges 2010.05.17. 16:12:01

Ennek a baromnak se cigányok voltak a szomszédai. De kívánom neki...

BéLóg 2010.05.17. 16:12:03

@kovi1970: Nem. Az orosz, a zsidó, az ukrán, a román, a török, a satöbbi NEMCSAK ország, hanem rassz is.
Vicces ha azt állítod, Magyarországon mondjuk a törökök nem rassz hanem egy ország.

Ami meg a rendőrbűnözést illeti, AZ IS VAN, mégsem vonulnak az utcára a nem bűnöző és egyébként TÖBBSÉGBEN lévő rendőrök tiltakozni a rasszista megkülönböztetés ellen.

Ne lődössé' öngólokat, nem áll jól.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.05.17. 16:13:29

"Azt osztom, hogy a túlliberális csoportok miatt megkülönböztetjük a cigányokat, amikor bűnözésről van szó, de ez már lassan a pozitív diszkrimináció kategóriája."
Leginkább ez a baj!
Azonos bűnért kisebb büntetést kapnak minta magyarok...

"A cigány pontosan ugyanolyan ember, mint te."
Igen, ezzel baj nincs is.
De amikor nem tartja be a társadalmi normákat, az már nem egészen elfogadható.
És magától nem is fogja.

BP80 2010.05.17. 16:13:54

Koalamackónak teljesen igaza van. Ez a Post meg késett kb 10 évet.

Pár napja konkrétan hozzánk is bejöttek vidéken. 6 falura van 2 rendőrjárőr. Mindennaposak a betörések kutyamérgezések, inzultusok. Pont le van szarva, hogy ki hogyan vitatkozik a "cigánybűnözés" létéről. Ha valaki nem tesz k*rva gyorsan valamit, akkor vidéken mindenki elkezdi úgy megvédeni magát, ahogy tudja, és abból erőszakhullám lesz. Elkéstünk a vitákkal és elemzésekkel. Pont le van szarva, hogy genetika miatt, vagy a rossz szocializáció okán bűnöznek. Valaki védje meg a normális emberi tulajdont, mert arra van szükség. Most.

A haboskakajó melletti blogolás és nagyonmegmondás pedig köszönjük, de már nem segít. Főleg nem olyanoktól, akik -mondjuk úgy- empirikus tapasztalatgyűjtésben még nem vettek részt.

Ui: Mi lesz 10-15 év múlva, mikor a mostani munkanélküli bűnözők 5-8 gyereke felnő? Úgy, hogy munkát még a nagyapjuk se látott? Komolyan itt még valaki hisz abban, hogy a legnagyobb probléma az, hogy szidják a cigányokat, meg szabad-e a "cigánybűnözés" szót használni? Gratulálok.

test subject #28 · http://www.youtube.com/watch?v=b-kDpnArNg4 2010.05.17. 16:16:18

@izlésrendőrség:

az a baj hogy ez önmagában semmit sem jelent. ha pl egy nehéz vizsgán matekból 5-en írják meg kettesre és 280 megbukik attól még az 5 fős törpe kisebbségnek lesz igaza.

itt most speciel tényleg gond van a cigányokkal csak ezt a tényt nem az az érv támasztja alá, hogy 270 buta paraszt mit kaffog be a 4 darab agysejtjével :)

ryuk (törölt) 2010.05.17. 16:17:41

@izlésrendőrség: grat a hasznos hozzászóláshoz! csak néhány kérdés még: miért rosszabb, ha valakinek az anyját, vagy a kishúgát egy kancigány tolja análba, mint ha ugyanezt tenné egy kanmagyar, vagy egy kankínai? és vajon mennyivel rosszabb romäknál csicskának lenni, mint mondjuk nem romäknál? és mitől öngól ez a poszt? arra számítottál, hogy itt majd cigányszerető kommenteket találsz és meglepett, hogy sokkal inkább gyűlölik őket az olvasók? ugye te nem magyarországon élsz?

Dr Kangörény 2010.05.17. 16:18:05

Valóban, értelmes ember nem azért utálja a cigányokat, mert azok cigányok.

Hanem azért, mert a többségük élősködik az adófizetőkön és a kibaszott politikusok ehhez hozzá is szoktatták őket - mert nekik ez jár.

Akit meg kiraboltak-megloptak-megvertek, az meg azért utálja őket.

Nem azért, mert cigányok.

Rozsomák vagy torkosborz 2010.05.17. 16:22:16

Nem szeretem én sem ha tömegesen ítélnek meg embereket. De az is lehet, hogy ez mögött egy régi tapasztalat húzódik meg. Történelmi példa erre:
www.sulinet.hu/tart/fcikk/Khaj/0/31865/2
Jó olvasgatást, tanulság levonása ajánlott! lehet, hogy igaza van a posztolónak: oldják meg maguk!

ryuk (törölt) 2010.05.17. 16:23:32

@Kangörény_: kérlek, fejtsd ki, hogy értelmes ember mi alapján utál bármit. a nyugdíjasok és tanulók többsége is élősködik az adófizetőkön, és a kibaszott politikusok ehhez hozzá is szoktatták őket. vajon, ha egyértelmes ember nem cigányok raboltak ki-loptak meg-vertek meg, akkor ő a nem cigányokat fogja utálni?

Antifaszok Réme 2010.05.17. 16:29:48

Persze, a darazsat azért nem szeretem, mert sárga-fekete csíkos....

Nem azért, mert pofátlan, a kajába mászik, és ha megpróbálom elhessegetni, meg is csíphet....

vernyul 2010.05.17. 16:30:53

@Kangörény_: Én az összes magyar adócsaló vállakozót utálom.

khmm... 2010.05.17. 16:32:35

@Kangörény_: a darázst se azért útálod, mert sárga-fekete csíkos, hanem azért mert qrva fájdalmas a csípése. És igen, gyakran megcsíp.

khmm... 2010.05.17. 16:33:34

@Antifaszok Réme: a fenébe, hát nem megelőztél?!? :-DDDDDD

deflorator 2010.05.17. 16:34:35

@Kismac - Térdileg még rokkant: Nem egyes kutyákról beszélünk, hanem a fajtákról. A vizslát nem viszik futóversenyre az agarak helyett, az agarat meg nem képzik harcikutyának. Ez rasszizmus vagy szakértelem?

BP80 2010.05.17. 16:35:23

Az igazán elkeserítő, hogy csak faszverés folyik, itt szavakat ragad ki mindenki, és azok jelentéséről vitatkozik meg blogol. Közben telnek az évek. Az egyszeri falusi emberek meg azt látják, hogy folyamatos veszélyben vannak, és ki az, aki ténylegesen is azt mondta, hogy tesz valamit? Na ki? Szerinted hova ikszelt az a sok ember? Nem rasszisták ők, meg szélsőségesek, csak már tele a faszuk, hogy nem történik semmi. Csak jönnek ezek a blogok, ahol még mindig a szavakon megy a vita. Ez tényleg segít. Most valaki megint posztolt valamit, mert most kellett. Játsszuk még a hülyét, aztán 4 év múlva lesz az a 17 százalék több is.

ryuk (törölt) 2010.05.17. 16:38:00

@deflorator: igen, az szakértelem. emberek esetében viszont nem fajtákról beszélünk, hanem egyes emberekről. fajtákról morvai krisztina képviselőasszony beszél, amikor azt mondja hogy "magunkfajták" és "magukfajták".

ryuk (törölt) 2010.05.17. 16:42:51

@BP80: teljesen igazad van. az elmúlt húsz évben minden kormányunk magasan szart a cigányokra és maximálisan szart a problémás körzetekben élőkre. a harmadik köztársaság minden kormányra kerülő ereje csak a saját szavazatainak maximalizálására használta (ki) a cigányokat, remek példája ennek a két nagy párt saját cigánytábora, saját cigányvezetőikkel az élen. valódi megoldást eddig sem próbáltak adni a problémára és ezután sem sokat várhatunk.

deflorator 2010.05.17. 16:43:05

@ryuk: Emberek esetében is beszélünk fajtákról. Az alfajok/fajták/rasszok között valószínűleg nem csak látható, szagolható iletve hallható különbség van. Ázsiai emberek többségéről a puszta kinézete alapján meg lehet állapítani, hogy melyik országból jött. Egy négert a hangjáról illetve szagáról felismerni (cigányt is). Látható, tudható, tapasztalható, hogy érzékszervvel tapasztalható különbség van a fajták között.
A különbség mértékét firtatni egyelőre tabu.

Picitures doktor 2010.05.17. 16:44:47

Blogíró,lehet hogy olyanok,mint te vagy,de engem hagyj ki az összehasonlításból...jó?

Archenemy 2010.05.17. 16:48:11

@vernyul: valóban nem lehet tovább ragozni. Attól, hogy tudunk mondani egy százéves alkoholista dohányost, nem vonjuk le azt a következtetést, hogy nincs különbség az alkoholista dohányosok és a nemalkoholista nemdohányosok várható élettartama közt.

Ленина · http://szanalmas.hu 2010.05.17. 16:49:35

Az a baj, hogy a magyar minden szart meg akar oldani, főleg olyan dolgokat, amelyeket nem tud. Olyan nehézségű probléma ez, mint kb: az állóf@szú katolikus papoknál megoldani a szex kérdését a cölibátus megtartása mellett. Eleve kudarcra ítélt vállalkozás, mert a kiindulópontja már szar. Ezért nem fogják magyarországon megoldani a romakérdést, mert eleve szarul nyúlnak hozzá.

ryuk (törölt) 2010.05.17. 16:50:08

@deflorator: lol, hogy ismersz fel egy négert a hangjáról? hogy szagolsz ki egy cigányt egy négert és egy ázsiait egy sötét szobában? igen, ha látod őket, akkor látod a különbségeket is, pl bőrszínben, vágott szemben. de ha ezek a jelek nem egyértelműek, akkor nem biztos, hogy meg tudod állapítani az illető alfaját. amúgy a vágott szem még nem jelent automatiksan szorgalmat, mint ahogy az ébenfekete bőr sem jelent automatikusan gyors futási képességet. és persze a fehér bőr sem jelenti azt, hogy birtokosa a társadalmi normákat betartva, gondos apaként, szerető férjként, a közössége aktív tagjaként éli életét. a kutyáknál ez picit tényleg máshogy van.

vacok26 2010.05.17. 16:52:03

Cigánybűnözés mint fogalom létezik...Nem véletlenül találták ki...
Szerintem könnyű okoskodni fellengzős, lealázó cikkekkel egy számítógép előtt ülve, de ha Te ilyen okos vagy akkor miért nem javasoltál esetleg valami megoldást?!?!?!
Unom már, hogy a média által felfújt "a jobbik és hívei rasszisták " szlogen mögé bújva mindenki olyan megaművelt ebben az országban és olyan könnyen hülyézi le a nemzeti érzelmű embereket, miközben semmi értelmes megoldással nem áll elő senki roma kérdésben. A JOBBIK legalább megpróbálta....Más párt mit tud ez ügyben felmutatni????

hererál · http://hulyeemberek.blog.hu/ 2010.05.17. 16:54:54

@vacok26: Na jó, most lett elegem a kommentekből. Te meg a számítógép előtt hülyézel le engem, aki a nyilvánosság elé viszi a véleményét. Ha komolyan azt hiszed, hogy a posztban csak a Jobbik ellen rohantam ki, akkor vagy el sem olvastad, vagy nem álltál be a sorba, amikor az eszet osztották.
Fel se fogod, mit írok, de emberkedsz.

Archenemy 2010.05.17. 16:55:44

@ryuk: olyan, mintha direkt nem akarnád megérteni, amit az olvtárs ír

senki nem állította, hogy minden egyes néger gyorsabban fut, mint minden egyes fehér, ésatöbbi

hajlamokról, orientációkról beszélhetünk csak, hiszen kivételek mindig vannak

ha azt belátjuk, hogy van genetikai öröklődés vagy jelleg a külsőt meghatározó jegyekben, akkor nem zárhatjuk ki, hogy ugyanígy a belső tulajdonságok is öröklődnek

ezt észrevehetjük kutya fajtáknál - intelligens és érzékeny vizsla, harcias és agresszív pitbull - nem csak a külsejük különbözik, hanem a mentalitásuk is, pedig egy faj, a kutya

és igen, be lehet tanítani bármelyiket bármire, de a hajlam, az orientáció miatt egyes tanításokra fogékonyabbak, másokra kevésbé

érthetetlen, hogy ha kutyáknál be tudjuk látni ezt, akkor embereknél miért tilos

izlésrendőrség 2010.05.17. 17:01:24

@ryuk:
probäld ki, azt majd räjössz a különbsegre..de segitek mitöl lehetsz biztos hogy cigäny kurt meg

1. garantältan nemi betegseget kapsz, vagy otvart (tudod, ahol wc sincs, tiszta farokra se szämits nagyon)

2. miutän vegeztek a szetkurässal, ki is fognak fosztani, ha szerencsed van nem keselnek meg

3. mihelyst szetvertek, megdugtak, elmesz feljelenteni, a rendörök meghalljäk hogy cigäny volt, teged csuknak be, mert rasszista vagy

4. miutän megdugtak szetvertek, egy iställoban ebredsz, läncon, rabszolga vagy

szivesen folytatnäm, de dolgoznom kell , sietek termelni cigänysegelyt

izlésrendőrség 2010.05.17. 17:04:03

@test subject #28: de häl isten te es, meg az a maradek 2 - 3 ember itt vagytok esznek:)...majd amikor ti 2-3-an maradtok segilyket kitermelni, majd akkor is megkerdem van e cigänyproblema:)...ostoba vagy, de ezt te is tudod, csak meg nem ült le benned

2010.05.17. 17:04:59

@csillagkutya seven: Igen, a fehér ember dolgozik, a cigány meg vár hogy "tájékoztassák" - ugyan miről? Kapa, kasza, kisvödör, homokzsák, menni kell és csinálni! Na ez a különbség. Hogy hozzászoktak, hogy sippantanak egyet és rohan az ombudsman, a Helsinki-bizottság, az AI, meg az összes többi szervezet segíteni a szegínromákokon!
Hát ezzel nem segítettek, sőt!
A poszt meg egy kommentgenerátor témát vet fel, amivel ki lehet kerülni az Index címplapjára, ennyi.
A szociális rendszernek pedig nem készpénzben, hanem krumpli-tej kombóban kellene fizetnie, és azt meg nem lehet eljátékgépezni.
És valaki megmagyarázhatná a cigányoknak, hogy TENNI is kell a jobbért.
Dolgozni kell...

vacok26 2010.05.17. 17:06:08

tudom, hgy nem csak a Jobbik ellen rohantál ki de én ezen akadtam fenn...A baloldali országrombolókról nincs is mit írjak...Az emberkedni szó értelmezését meg nézd meg egy értelmező szótárban nem hinném, hogy az előző kommentem abba a kategóriába tartozik..és nem csak neked kommenteltem hanem úgy általában mindenkinek aki mostanában erről a témáról ír.. ha nem inged......

hererál · http://hulyeemberek.blog.hu/ 2010.05.17. 17:07:29

@vacok26: Rendben, elnézésed kérem. Csak annyi ilyet olvastam ma már (köztük olyat is, aki vállaltan el sem olvasta a posztot, úgy löki a szart), hogy kicsit sok volt :) Visszavonom.

deflorator 2010.05.17. 17:09:54

@Humbino: Valóban jól mutatna, ha a cigányszervezetek kivinnének pár embert a gátra dolgozni, mégha sok haszna nem is lenne, (mert nem szoktak a nehéz munkához).

Rocky 2010.05.17. 17:14:21

"A cigány pontosan olyan ember, mint te vagy én."

őőőőőő... biológiailag?

Mert h minden ember más és más. Alapvetően ezt kellene felfogni!

Ergo ellentmondás a dolog!

spermwhale 2010.05.17. 17:14:44

A '80-as évek végén sorra jelentek meg a tanulmányok az Egyesült Államok növekvő bűnügyi statisztikáiról, a jóslatok mindent elborító erőszakról szóltak és nem is kérdőjelezte meg senki ezeket az előrejelzéseket. És mi történt? Az elmúlt tíz évben folyamatosan javulnak a statisztikák. Az ok pedig egyszerű: a legtöbb államban legalizálták, illetve egyszerűbbé tették az abortuszt. Ez azzal járt, hogy csökkent a potenciális elkövetőknek a száma, mert meg sem születtek. Az eleve hátrányos helyzetű - sokszor drogos anyukával-apukával rendelkező - gyerekek ugyanis megfelelő társadalmi támogatottság híján könnyebben válhatnak elkövetővé. Ezzel szemben mi történt-történik Magyarországon? A hátrányos helyzetű, szegénységben élő, iskolázatlan réteg számára szinte az egyetlen jövedelem forrás a szociális segély és a családi pótlék. Minél több gyerek, annál több pénz. Megélhetési szükségszerűséggé vált a folyamatos szülés és ezáltal a szegénység, a hátrányos helyzet folyamatos, bővített újratermelése is! Azokban a régiókban, ahol koncentráltan van jelen ez a folyamat - lásd Miskolc, Ózd, stb. - a jövőben hatványozottan számolhatunk a hasonló bűncselekmények számának növekedésével pusztán azért, mert több veszélyeztetett, kallódó, bandákba verődő gyerek nő fel. Az is tény sajnos, hogy az érintett rétegben az egész népességhez viszonyított arányuknál lényegesen nagyobb százalékban képviseltetik magukat a romák és ezért látszik az alapvetően nem "cigány kérdés" annak, mint ahogy az USA-ban sem a "néger és latin bűnözés" visszaszorulásáról van szó. A probléma gyökere tehát az alapjaiban elhibázott és sürgős korrekcióra szoruló szociális rendszer! Ez a szociális rendszer az, amely így öngerjesztő módon exponenciálisan növeli az erőszakos vagyonelleni bűncselekmények számát, terheli saját magát, az egészségügyi- és nyugdíjrendszert és ebbe fog belerokkanni az egész magyar gazdaság, ha még nem rokkant bele. A többi csak elegáns szócséplés.

Antifaszok Réme 2010.05.17. 17:14:59

Az idegen szép !

Tilos utálni
Muszáj szeretni
Tilos utálni
Muszáj szeretni

Leszbikus, nigger, „Lakatos”, Roth
Buzeráns, narkós, oláh és Tót
Leszbikus, nigger, „Lakatos”, Roth
Buzeráns, narkós, oláh és Tót
Az idegen szép, az idegen jó (4x)

/Tekintetes Úr, dalszöveg/

Ciccus 2010.05.17. 17:17:05

Bazzeg ti hol éltek?
Az összes rohadt, bűnöző, sunyi dög cigányt nyilvánosan kellene kivégezni!
+azokat is, akik védik őket, segélyezik, ingyen lakás, "jaj szegény nehéz sorsúakat támogatni kell" PÖCSÖKET lelőni!!!
milyen jogon döntenek a magyar nép sorsáról? milyen jogon tesznek ki minket a mindennapos félelemnek???
ez kell nekünk???NEEEEM!!!!!!
de ki tesz végre valamit ezek ellen???

hererál · http://hulyeemberek.blog.hu/ 2010.05.17. 17:19:39

@Rocky: Ez egy kettős mottó, ami egyszerre szól a rasszistáknak, miszerint nem kell a cigányt pofán lőni - és a libsinek, miszerint nem kell a cigányba hatszoros pénzt invesztálni. Remélem, így érthető.

2010.05.17. 17:25:52

@deflorator: hát, jól is nézne ki, csak sajnos mindketten tudjuk, hogy ez nem fog megtörténni. Ők megvárják, amíg "tájékoztatják" őket, egyenlő megvárják, amíg kivonul mindenki, és megsegíti őket, ők meg majd ríhatnak a TV2, meg a többi adásának mikrofonjába, hogy milyen nagy bajság történt. Így megy ez. A néger vs cigány analógiának azért nincs értelme, mert a négerek akartak beilleszkedni, a cigók meg nem akarnak. Ha a lovat odaviszed a patakhoz, ha akar iszik, nem tudod belediktálni a vizet. Így van ez a cigókkal is : nem lehet rájuk tukmálni az integrációt, amikor képen röhögnek bárki, hogy a munka csak a parasztoknak való. DigiTV-re honnan van pénz, hm?
Ha ennyire a pofánkba röhögnek, miért hagyjuk? Írországba már hiába mennek segílyért, mert alapból elutasítják őket ( pár évvel ezelőtt meg simán kapták a nagy zséket euróban) akkor az írek rasszisták? A finnek azok? Akik simán kitiltják a szórakozóhelyeikről a balhézó cigókat? Igen, azok. De kurva jó okuk van rá.

somogg (törölt) 2010.05.17. 17:29:28

A poszt egy szar. Az emberek kozott igenis vannak kulturalis kulonbsegek. Peldaul innen angliabol a magyarok tobbsege nem europai. Adot csal, koszos, romos varosokban el, mindig a kibuvot keresi a szabalyok alol. Ez igaz? Csak nezopont kerdese?

A poszt nem az irja, hogy minden ember ugyanolyan, hanem hogy egyenlo, a kulso korulmenyek befolyasoljak a viselkedeset. A torvenyeket mindenkivel be kell tartatni, de nem szabad senkit megbelyegezni. Lehetoseget kell biztositani, hogy dolgozhasson a kitoresert, (ez persze nem a csaladi potlekot jelenti), mert hosszutavon az egesz tarsadalom veszit egy leszakado torvenyen kivuli kisebbseggel.

hererál · http://hulyeemberek.blog.hu/ 2010.05.17. 17:34:17

@somogg: Ööö, most leírtad mindkét oldalt? :)

Rocky 2010.05.17. 17:34:50

@hererál:
ja értem

mivel egyik sem a megoldást keresi (rasszista, libsi, visító cingó (Kolompár Orbán), hanem ebből akar megélni:

rasszista: így gyűjt szavazókat a jobbik
libsi: így gyűjt szavazókat, ellentétes előjellel
cigány vezető: így gyűjt pénzt magának

ezért szerintem az ő véleményük indifferens!

A szegény, de józan életű romákat kell megkérdezni, velük közösen együttműködni, munkahelyeket teremteni nekik, az új kormány ilyen téren felelős embereinek!

A többieket össze lehet engedni a múnikkasaubban, oda valók!

Az utóbbi évek legszebb mondata nekem TGM-től, a közmunkához kötött segélyezés kapcsán:
-És aki nem akar vagy tud dolgozni, az éhez fog halni?-kérdezte "könnyes" szemmel.

(ma lassan ott tartunk, hogy aki akar és tud(na) dolgozni, az is éhen fog halni) :(

Rocky 2010.05.17. 17:39:16

ja még 1:

azt azért ne felejtsük el, hogy két "teljesen egyforma", II. kerületi úrigyerek sem tökegyformán szocializálódik, úgyhogy már itt is óriási különbségek lehetnek...

Namost egy agytalannak szocializálódott panelproli jobbikos, nyilván pofon egyszerű megoldásnak gondolhatja azt amit.
(ő sem tehet róla h ilyen mintát kapott) (?)

Itt az, h nem a bőrszín alapján "ítélkezünk" ez alap lenne, viszont megoldásnak nem mondható, maximum a libsi fejekben...

Cserépszavazás (törölt) 2010.05.17. 17:41:10

@Szekszkazan: Az ország ugyanis azé, aki teleszüli.

Ma - ha minden igaz -, az élveszületések 50%-a magyar, a többi nem.

Valóban kevesek már a szavak.

szerintemlehetséges 2010.05.17. 17:44:49

Menj egy putriba lakni aztán egy hónap múlva visszatérünk a témára. A tököm tele van az ilyen kanapé humanistákkal.

Cserépszavazás (törölt) 2010.05.17. 17:46:15

ryuk 2010.05.17. 16:50:08 hogy szagolsz ki egy cigányt egy négert és egy ázsiait egy sötét szobában?

Ez érdekes, mert pl. egy arabnak egész más a bőrének a szaga. Nem is kell nagyon érzékenynek lenni a szagokra.
És a félelemnek is van szaga.

spermwhale 2010.05.17. 17:56:46

Anélkül, hogy riogatni akarnék bárkit is szeretném a figyelmetekbe ajánlani azt az adatot, hogy 2020-ban a B-A-Z megyében születő gyermekek között a romák várható aránya 40%. Az már csak tíz év és a folyamat exponenciális. Kérdezzétek meg a szerbeket, hogy mi történt Koszovóban. Nagyon remélem, hogy minden cigány nagyon gyorsan tiszta, dolgos, törvénytisztelő meg stb. lesz, ugyanis ők lesznek többen és nélkülük nem fog menni. Annyi ingyenélő, tolvaj parazitát már nem tarthat el a csökkenő nem cigány népesség, még ha Schiffer Andrásnak hívják a miniszterelnököt és kétharmados többséggel kormányoz az éppen aktuális liberális párt - amitől Jehova óvjon bennünket - akkor sem.

BiG_ 2010.05.17. 17:56:46

Hm, jelenleg - sajnos - ha kimennének a cigányok a gátra, akkor sem azért tennék, mert nagyon jön a víz és védeni kell a javakat, hanem felmérik a terepet, hogy hova érdemes betörni. Sajnos erre volt eddig már példa.

Amúgy a cigány szó nem a roma szinonimája. A roma szó embert jelent a nyelvükön. A cigány viszont a bizánci "athiganos" módosult formája, ami törvényen kívülit jelent... Miért is neveznek így egy népcsoportot évszázadok óta?
Integrálósok/liberálisok/rasszistázók lehet gondolkodni!

Üdv!

vacok26 2010.05.17. 18:03:45

Rocky" Namost egy agytalannak szocializálódott panelproli jobbikos,.."
Méltó nevet választottál a kommentedhez...Rocky sem az eszével kereste a kenyeret a filmben

BiG_ 2010.05.17. 18:12:38

Hm, jelenleg - sajnos - ha kimennének a cigányok a gátra, akkor sem azért tennék, mert nagyon jön a víz és védeni kell a javakat, hanem felmérik a terepet, hogy hova érdemes betörni. Sajnos erre volt eddig már példa.

Amúgy a cigány szó nem a roma szinonimája. A roma szó embert jelent a nyelvükön. A cigány viszont a bizánci "athiganos" módosult formája, ami törvényen kívülit jelent... Miért is neveznek így egy népcsoportot évszázadok óta?
Integrálósok/liberálisok/rasszistázók lehet gondolkodni!

Az előbb elnyelte, úgyhogy kiegészítem: a cigány nem népcsoportot jelöl inkább, hanem egy életmódot. Ez az életmód ütközik a többség által rendesnek, elfogadhatónak tartott életmóddal. Innen a feszültség.

Üdv!

test subject #28 · http://www.youtube.com/watch?v=b-kDpnArNg4 2010.05.17. 18:23:22

@izlésrendőrség:

"majd amikor ti 2-3-an maradtok segilyket kitermelni, majd akkor is megkerdem van e cigänyproblema"

na látom az összetett mondatok még gondot okoznak. :) olvass vissza fiam hogy én mit írtam. és még te ostobázol le mást? nem süllyedsz el szégyenedben?

BP80 2010.05.17. 18:30:07

Ez a demográfiai probléma tényleg már csak hab a tortán.

Ennek nem lesz jó vége. Nagyfater mesélt a háború előtti csendőrségről, akik simán elpicsázták a bajkeverőket, meg rendet raktak, ha balhé volt. Ez ma már elképzelhetetlen.

A kínálkozó és emberséges megoldási tervek csak az íróasztalnál állják meg a helyüket. Vagy nem, mindenesetre félve nézek a következő 10-20 év elé. Itt ordas nagy balhé lesz. Visszajutunk a földművelő vs nomád népek konfliktusáig még a végén.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.05.17. 19:13:20

@Archenemy:

A kutyákat lehet idomítani, de a cigányimádókat nem. Szerintem add fel!

Archenemy 2010.05.17. 19:17:17

@"the dragon": apránként lehet csak lebontani a gátlásaikat. Lásd, ma már lehet egyáltalán beszélni arról, hogy a cigányok jó része kilátástalan helyzetben él, sok köztük a bűnöző. Ezt nem kérdőjelezi már meg szinte senki. Tíz évvel ezelőtt még ezt is letagadták. Tíz év múlva talán még előrébb leszünk.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.05.17. 19:26:51

@Archenemy:

Valójában mindenki ugyan azt mondja, amit tíz évvel ezelőtt is mondott, csak most épp mások alakítják a közbeszédet...

Antifaszok Réme 2010.05.17. 19:27:24

Az ember születésénél fogva Rasszista:

Mindenki a saját gyerekét, a saját családját részesíti előnyben az idegennel szemben.

KÉPMUTATÓK !

hererál · http://hulyeemberek.blog.hu/ 2010.05.17. 19:34:38

csepel.info/?p=7266 Ezt, bár belinkeltem a posztban is, figyelmetekbe ajánlom: (természetesen) nincs egy egységes cigányblokk. Ezeket kívülről felhúzni nem lehet. Mindez persze nem jelenti azt, hogy üssük is agyon őket :)

Silverf@x 2010.05.17. 19:51:34

Ez egy elég ideális elképzelés. Kezeld ugyanúgy - az a probléma, hogy nincs olyan kezelési módszer, ami mindenkire egyszerre ráhúzható. Megszokott kezelési módszer az iskolában, hogy rossz jegyet kapsz (ha felsős vagy), megrónak, kiküldenek óráról, szamárpadba ültetnek stb.. bizonyos gyerekekkel viszont nem lehet ezt megtenni, mert csak annál rosszabbak, erőszakosabbak, nem működik, hogy "állj a sarokba", mert megverik a tanárt stb stb... Pofont osztani lehet, hogy érdemes lenne, de egyrészt főbenjáró bűn, törvény is bünteti, és arról meg ne is beszéljünk, hogy az egész család visszajönne és agyonverné a tanárt. Ergo a tanórák azzal mennek el, hogy 1-2 "különös figyelmet igénylő" csemetével foglalkoznak, ahelyett, hogy a többiek tanulnának. Iskolából elküldeni gyereket szintén nem lehet. Ez esetben mi a kezeld ugyanúgy? Minden elismerésem a tanítóké, bár nem véletlen, hogy tömegével jönnek ki a funkcionális analfabéták az iskolákból...
De tovább lehet menni az igazságszolgáltatásra is... A mi "kezelési módszereink" nem ilyen széles körre lettek kitalálva, bizonyos csoportok egyszerűen túlnőnek rajta, ebből van a balhé, először azt kellene megreformálni. Szerintem a probléma igenis létezik, attól még hogy nem azonosítjuk be a csoportokat.

hererál · http://hulyeemberek.blog.hu/ 2010.05.17. 20:01:40

@Silverf@x: Ha nem lenne túlliberalizált a média, egy tanárverő gyereket ki lehetne baszni az iskolából és egy rablógyilkos cigány kaphatna 30 évet. Nem az a poszt lényege, hogy "jaj szegény cigányok" :p

BéLóg 2010.05.18. 12:45:15

Címlapon az Indexen: Senki nem segített a boldvaiaknak. Mert a cigánysort elöntötte a víz és két szivattyún kívül semmit nem kaptak.

Ásó, kapa, homokzsák? Árokásás, vízelterelés? SAJÁT munka?

Mindig csak a segíííílyke meg a segííííccség?

Rásszista magyarok, nem jönnek menteni a cigányokat, csak a saját házukra gondolnak...

salapapa · http://salapapa.hu 2010.05.18. 15:39:42

semmi, csak szeretném ha bent lenne a radaromon. érdekes egy olvasmány! :D

hererál · http://hulyeemberek.blog.hu/ 2010.05.19. 02:26:56

@BéLóg: galeria.index.hu/belfold/2010/05/18/veget_jarja_a_toltes_edelenyben/?current_image_num=1&image_size=l

Itt elvétve lehet látni pár dolgozó cigányt ;) vagy csak az én húdeliberális szemem képzeli őket oda? :D

BéLóg 2010.05.19. 12:15:05

@hererál: Minden bizonnyal ott van.
De nem is arról van szó hogy senki sehol, hanem hogy ha egy adott helyen erősen felülreprezentáltak, ott a fényképeken és a videókon is illene (?) felülreprezentáltnak lenniük, kapával, ásóval, homokzsákkal a kezükben, nem?

BéLóg 2010.05.19. 13:58:34

@hererál: Azt hiszem ha egy adott helyen a cigányság erősen felülreprezentált, akkor valahogy a védekezés képein és videóin is így kellene megjelenniük, nem?
Mármint ásóval, kapával a kézben, homokzsákkal a vállon, efféle.

BéLóg 2010.05.19. 13:59:33

Vaze, NEKEM egy óráig nem jelent meg, beírtam emlékezetből mégegyszer, most meg mingyá ott van....
Hüjje blogmotor!

hererál · http://hulyeemberek.blog.hu/ 2010.05.19. 15:51:06

@BéLóg: No problemo. Am természetesen igazad van.

Silverf@x 2010.05.20. 18:44:31

@hererál: Már ne haragudj, de ahogy Te vádolsz másokat azzal, hogy nem olvasták el figyelmesen a posztot, úgy Te sem olvastad el figyelmesen, amit én írtam. Vagy nem érted. Nem azért nem lehet kirúgni egy gyereket az iskolából, mert a tévé hírverést csinál, hanem, mert a törvény nem engedi, ugyanis tankötelezettség van és területi beosztás és kutyafüle. Ugyanúgy, ahogy megbuktatni sem lehet, hozzáérni sem lehet stb. Ha tyúkoknak építesz ólat, hogy várod el, hogy a disznók és beférjenek? Nem tudom érted-e a hasonlatot. Ha disznókat is akarsz tartani, másfajta ólat kell építeni. Hát még ha marhát... A probléma, hogy bizonyos embercsoportok a rájuk jellemző viselkedés alapján a tűréshatárt feszegetik, ami miatt a rendszer átalakítása indokolt. De mivel a rendszert senki nem változtatja meg, a reflektorfény azokra irányul, akik indokolttá teszik azzal, hogy mások (hogy úgy mondjam, a többség) tűrőképességét próbára teszik. Példa: nem lőhetsz le senkit, ha belép a magánterületedre. Mert feltételezzük, hogy nem akar nagyon rosszat, eltévedt szerencsétlen, vagy legalábbis rászólok és elmegy. De ha egyre több olyan van, akit ha nem lövök le, akkor megteszi ő (mert a rendőrség nem túl hatékony), akkor be fogják vezetni - mint USA-ban -, hogy nyugodtan lődd le. Innentől senkit nem zavarna, hogy fehér vagy fekete. Mondhatni, hogy a bűnözés, vagy az "iskolába járás" egy olyan fajtáját terjesztik el, amire nincs hatékony válaszunk, mert eddig nem sok ilyen volt. Ha kitalálnak rá megoldást, ám alkalmazzák mindenkire. De ismétlem: még nincs megoldás.

Silverf@x 2010.05.20. 19:05:15

@Silverf@x: Sőt, jobbat mondok. A középkorban a jelenleginél sokkal durvább büntetési módszerek voltak. Ha valaki bűnözött, karóba húzták, felakasztották, megbotozták, kikötötték a napra, kínozták... Tök mindegy, hogy milyen színű volt (legfeljebb az számított, hogy milyen gazdag volt). Most már csak nem akarunk karóba húzni senkit. De néhány év felfüggesztett, egy kis ejnye-bejnye sokaknak nem számít.
Mindenki egyforma, de mégsem. Van olyan gyerek, akit cseszegetéssel lehet tanulásra bírni, van akit dicsérgetéssel. Van olyan gyerek, akit szigorral emberré lehet faragni, de van, akiből csak bűnözőt nevelsz. Természetesen ne bőrszín alapján tegyenek különbséget, hanem belső tulajdonságok alapján. De olyan kritériumrendszert kialakítani, amiből egyértelműen kikövetkeztethető, hogy kivel hogyan kell bánni, az az álom kategória, addig viszont marad egy csoport, aki perifériára szorul és ez által témává válik. Nem olyan egyszerű ez.

salapapa · http://salapapa.hu 2010.05.25. 12:03:33

@Silverf@x: láttad a riportot a sittescigányokkal, hogy mit szólnak a bevezetendő három csapás törvényhez?
asszonggya a rühes, hogy neki oszt töknyóc, ezután is el fog menni rabolni.
klassz! neszeneked nevelés, fekfőhely biztosítás és etetés! a Te, az én és a többiek pénzéből.
egy cigány belső tulajdonságát csak sivatagi körülmények közt, ápolószemélyzet és felszerelés nélkülözésével a nagykéssel lehet megnézni.

salapapa · http://salapapa.hu 2010.05.25. 12:09:16

ja, a cikkhez egy kis komment:

"A cigány pontosan ugyanolyan ember, mint te.
Emlékszünk a század eleji Amerikára és a négerek helyzetére? Alacsonyabb rendű, primitív népcsoport… ki kell őket irtani… apartheid Afrikában, szegregáció, kitiltások… ismerős a hozzácsatolt propaganda és „kutatások”? Nem hasonlít ez egy kicsit arra, ahogy a cigányokat kezelik ma a rasszista csoportok"

a különbség csupán annyi, hogy a négerek ott születtek, ott éltek. az az ő hazájuk és a telepesek odamentek, majd leigázták őket.
legalábbis ezt tanultuk.
ahogy azt is, hogy Magyarországot egy horda, a magyarok "vivták" ki maguknak és foglaltak itt hont. majd később, SOKKAL később jöttek a cigányok és ránktelepedtek. mert hagyták!
vagy talán ez itt a cigányok főggye és mi is jöttünk leigázni? mert akkor tetvek vagyunk és takarodjunk!
de amíg minden tény azt támasztja alá hogy ez itt a MI hazánk, addig takarodjon a cigány, ne ezt a hazát szülje tele a fattyaival! minden jobbravaló nép szinte kiírtotta maga közül, csak mi vagyunk ilyen toleránsak.
de meddig?
süti beállítások módosítása